Kokemuksia entisistä esittelyautoista?
Kyllä mä ainakin koeajoautoa kohtelen kuin vierasta sikaa ja aion tehdä niin jatkossakin jos on tarvista koeajolla käydä. Ei voi olettaa esittelyautoa ostaessa saavansa uuden auton. Jos niin tekee se on tyhmyyttä. Hintaero uuden ja esittelyauton välillä on usein sen verran iso, että jokainen voi puntaroida ottaako "riskin" ja ostaa esittelyauton.
Meillä on ollut perheessä useampiakin esittelyautoja. ongelmia ei ole ollut yhdenkään kanssa.
Itse olen uskaltanut ja uskallan jatkossakin ostaa esittelyauton jos kohdalle sattuu sellainen yksilö jossa muutoin on varustelut ym toiveita vastaavat.
Se mitä tuolla paljon aiemmin "joku" kirjoittu siitä miten "persaukiset polkee esittelyautoja" niin enpä oikein voi muuta kuin olla samaa mieltä!
Ei se nyt kovin kaukana totuudesta kuitenkaan ole että tietty "persaukisten" ääliöiden ryhmä on olemassa jonka hupia on kiertää autoliikkeitä "koeajamassa" autoja joihin heillä ei kuitenkaan paukut riitä..ei osamaksulla, lainarahalla saatikka käteisellä..ja koska näin on niin sitten ikäänkuin kostoksi poljetaan näitä kalliimpia autoja "koeajolla" ihan sekopäisesti.
Varmaan tästä joku porot nokkiin vetää, mutta kylläpä se vaan niin taitaa olla että ne jotka tosimielessä ovat näitä kalliimpia autoja ostamassa/joilla on mahdollisuus niitä ostaa, ovat harvemmin niitä jotka surutta polkevat niitä autoja koeajollakaan.
Viinalle persous, vasemmistolaiset aatteet, pienet tulot, ikuisesti vuokralla asuminen ym ym ym..mukaanlukien edellä mainittu "hupi", höystettynä herra- ja rikkaiden vihalla tuntuvat kuitenkin käyvän aika käsikädessä.
Itse olen uskaltanut ja uskallan jatkossakin ostaa esittelyauton jos kohdalle sattuu sellainen yksilö jossa muutoin on varustelut ym toiveita vastaavat.
Se mitä tuolla paljon aiemmin "joku" kirjoittu siitä miten "persaukiset polkee esittelyautoja" niin enpä oikein voi muuta kuin olla samaa mieltä!
Ei se nyt kovin kaukana totuudesta kuitenkaan ole että tietty "persaukisten" ääliöiden ryhmä on olemassa jonka hupia on kiertää autoliikkeitä "koeajamassa" autoja joihin heillä ei kuitenkaan paukut riitä..ei osamaksulla, lainarahalla saatikka käteisellä..ja koska näin on niin sitten ikäänkuin kostoksi poljetaan näitä kalliimpia autoja "koeajolla" ihan sekopäisesti.
Varmaan tästä joku porot nokkiin vetää, mutta kylläpä se vaan niin taitaa olla että ne jotka tosimielessä ovat näitä kalliimpia autoja ostamassa/joilla on mahdollisuus niitä ostaa, ovat harvemmin niitä jotka surutta polkevat niitä autoja koeajollakaan.
Viinalle persous, vasemmistolaiset aatteet, pienet tulot, ikuisesti vuokralla asuminen ym ym ym..mukaanlukien edellä mainittu "hupi", höystettynä herra- ja rikkaiden vihalla tuntuvat kuitenkin käyvän aika käsikädessä.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
Jos gallub tulee, useimmat vähättelevät viinan juontia, samoin kuin eihän kukaan katso salattuja elämiä kuin ei lue seitsämän päivää lehteäkään..
Tuskin tilastoihin muutama kunnon perusjuoppo saa noin paljon muuttumaan.-----
Alkoholin kulutus lisääntyi voimakkaasti tammi-kesäkuussa. Stakesin tilastotietojen mukaan alkoholia kulutettiin alkuvuonna 7,6 prosenttia enemmän kuin viime vuoden vastaavana aikana. Juomaryhmistä eniten lisääntyi viinojen kulutus, yli 21 prosenttia edellisvuodesta.
Eli viina maistuu suomalaisille aika hyvin
Juu-u,kun on köyhä ja kipee,tyytyminen on sitten siihen loppuunpoljettuun esittelyautoon.Naapurillehan ei tietenkään kerrota koko totuutta.Naapuria vartenhan se auto loppupeleissä hommataan,siitä isommasta luokasta,mihin ei oikeasti ole edes varaa.Esittelyauto on köyhän pelastus,sehän on kuitenkin epäkurantti tuote,jonka työttömät tms. yhteiskunnan hylkiöt ovat raiskanneet jo moneen otteeseen,jokatapauksessa.
Oikeasti rikkailla on ihan eri meininki!
Oikeasti rikkailla on ihan eri meininki!