Astra G Mittaristo- ja Näyttöjenvalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Sakkeus
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakkeus »

Morotus kaikille ja kiitos jo etukäteen suuresta määrästä vastauksia, joita tulen saamaan nyt tähän viestiini! :grin:

Eli homman nimi on tämä, mulla on tollanen -98 G(sus) ja siitä on mennyt kierroslukumittarin ja koneenlämpömittarin takaa polttimo pimeäksi. Sen lisäksi myös kaikkien lämpösäätimien takaa on mennyt valot, monitoimi näytössä palaa vielä.

Nyt sitten pitäisi saada vaihdettua uutta settiä sinne taakse. Ja kaikkihan varmaan kannattaa siis vaihtaa nyt ku puran kojelautaa. Niin mä lueskelin täältä et sinne saisi sellasia MEGA siistin värisiä ledejä,esim. sininen olisi aika rok.

-Olisiko jollain antaa hyvää saittia miten tämä operaatio toteuteaan.
-Mitä kalusteita pitää hommata (lähinnä valot/polttimot, työkaluja pitäs olla)
-Mistä ostan nää ledit ja muut härpäkkeet?
-Voiko ledit tökätä tosta noin vain sinne mittariston taakse, vai pitääkö sorvaa polttimonkantoja jotenkin?

Eli jos joku voisi mahdollisimman helposti kertoa tai näyttää kuinka homma pelittää. Ite en ole kauheen haka tälläsissä jutuissa,mut eikös maalaisjärjellä pääse aika pitkälle. Ainostaan tuo varusteluottelo on vähän auki mulla, et mitä pitää hommata?

Mutta kiitoksia kaikille jo nyt. Pistäkää tulee viestii et saan vloppuna valot kuntoon?
Face Your Fears and Live Your Dreams!
G Caravan
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja G Caravan »

Omppu MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Omppu MV6 »

Vastaa Viestiin