Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tuollainen ongelma olisi, eli onko kukaan tilaillut synkroja tuohon laatikkoon? Hinta?
Entäs mihin hintaan ja mistä saisi tuollaisen käytetyn laatikon? Entäs onko kukaan hankkinut uutta laatikkoa, mistä ja mihin hintaan?
Kakkosen synkro nyt ainakin olisi saatava, ehkä muitakin... En ole vielä jaksanut ottaa laatikkoa irti...
Heikkilältäkin oon kyselly mut huonolta vaikuttaa osien saanti tuohon askiin, myös Opelilta kyselin-> Laatikon sisälle ei saa mitään osia
Olisin kiitollinen mahdollisista tiedoista...
EDIT: Pieni otsikon hionta...
<font size=-1>[ This Message was edited by: vectraTBO on 2005-02-17 16:33 ]</font>
Joo soitin tonne Egegrenille ja ei saa mitään osia F28:iin, saavat samoja osia mitä Opel liikekin toimittaa....
Ja Opeliltahan ei saanut mitään tuohon laatikkoon...
Pe***le kun tuo Saksa ja englanti on niin huonoja kieliä mulla...
Onkos Juheksi itse tilannut synkroja tuolta osoitteesta jonka annoit?
Miten hommaa mahtaa toimia?
Juu sorry en hoksannut lukea alusta tarkemmin, että olitkin jo kysellyt KH:lta.
En osaa sanoa varmaksi tarkoitetaanko Regalin sivuilla kappalehintaa vai parihintaa... kappalehinnaksi on ainakin aika iso verraten muiden vaihteiden renkaisiin...
En ole tilannut. Tuolla Hürlimannin pajalla näyttäs olevan noin 177€ 1:sen ja 2:sen sykrot(+ kulut). Sinne pitää vaan maksaa etukäteen, muuten eivät lähetä. Ja Suomeen ne tulevat tod.näk. Martin Schanche Racingin kautta.
On 2005-01-07 19:06, Juheksi wrote:
En ole tilannut. Tuolla Hürlimannin pajalla näyttäs olevan noin 177€ 1:sen ja 2:sen sykrot(+ kulut). Sinne pitää vaan maksaa etukäteen, muuten eivät lähetä. Ja Suomeen ne tulevat tod.näk. Martin Schanche Racingin kautta.
Onkos tuo laittamasi linkki se Hurlimannin paja?
Joo varmaan kaikkiin ulkomaisiin firmoihin täytyy maksaa etukäteen...
Mikäs tämä Martin Schanche Racing on, maahantuoja, firma?
Juu, linkki on Hürlimannin pajalle. Ja valtuutettu "jälleenmyyjä" joka toimittaa tavaran Suomeen tuosta firmasta on Martin Schanche Racing Norjassa. Uskoisin olevan luotettava firma, koska on pääasiassa vastuussa tuosta Calibra/Vectra 4x4 järjestelmästä. Itse olen miettinyt noiden synkrojen tilaamista. Mutta kun ei ole varma saako tuon laatikon purettua laakeripesiä hajottamatta, olen tullut siihen tulokseen tässä vaiheessa, että välikaasu rulez. Ehkä sitten kun on aikaa autoa seisottaa.
Onkos mitään hajua noiden laakeripesien hinnasta/saatavuudesta?
Näyttää olevan vaan niin pe**een vaikeaa saada mitään osia tohon lootaan Suomesta. Parista firmasta, kun kyselin ni sano ettei ala edes avaamaan tollasta "erikoista" lootaa, kun ei tiedä saako varaosia.