Olen tässä pyöritellyt irtiotettua Vectra A:n mittaristoa käsissäni ja miettinyt onnistuisiko seuraavanlainen projekti:
mittaristo valaistaan valkoisilla superkirkkailla ledeillä (4-8 mittaritauluun). Läpinäkyvän taustamuovin ja varsinaisen mittaritaulun väliin tummansininen läpikuultava kalvo, joka liimataan tms. taustamuoviin. Viisarit maalataan kirkkaanpunaisiksi.
Onko kukaan toteuttanut moista ja millä menestyksellä.. Helpompaahan olisi laittaa siniset ledit, mutta viisareita ei sen jälkeen saisi millään ilveellä hohtamaan punaista. Alla linkki topicciin jossa aihetta puitu aikaisemmin http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 7&forum=10
[quote]
On 2005-01-09 19:56, gsi_kadett wrote:
vähän aiheen ohi, mutta mulla on e-kadetin mittaristo irti ja pitäs saada neulat irti, oon yrittäny varovasti nostaa, kääntää mutta ei tunnu irtoovan? eli onko siihen joku kikka miten ne sais irti???
Ne on kyllä aika tiukassa.Koita haarukalla kammeta.
Aha joku kerkes ensin.
Opel Omega 2.0
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett90 on 2005-01-09 19:59 ]</font>
kadetissa on ac-delcon sekä vdo:n tekemiä mittareita. toisesta irtoaa viisari "haarukalla" toisesta se poksahtaa osina silmille.
en vaan enää muista kumman noista sai purettua ehjänä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
On 2005-01-09 22:03, ipa wrote:
kadetissa on ac-delcon sekä vdo:n tekemiä mittareita. toisesta irtoaa viisari "haarukalla" toisesta se poksahtaa osina silmille.
en vaan enää muista kumman noista sai purettua ehjänä.
ainakin VDO:n mittaristossa on about samanlaiset neulat,kuin calibrassakin ->saa todennäköisesti ehjänä irti.
Nopeusmittarin neulan tyvessä oleva musta peitemuovi todennäköisesti halkeaa,kun irroitat neulaa.