Kenellä on nopein Opel varttimaililla?
[quote]
On 2005-01-07 20:47, jblgti1200 wrote:
Varkaudessa on ainakin kaverilla a-ascona (keltamusta) joka menee vartin 10.98 (ainakin).
Nykyisin menee kait nopeemmin...ei vaan ole ajettu.
Auto on ihan käyttö/harraste auto,kaikki penkit paikallaan ja kilvissä sekä katsastettu.
Katsokaa speedparty kesä/04,joensuussa.
Siellä oli loppunopeus 262km/h.
Ajattelin mainita tänne sekaan...
Joo toi oli kyllä aika tykki tuollla speedpartyssä...
On 2005-01-07 20:47, jblgti1200 wrote:
Varkaudessa on ainakin kaverilla a-ascona (keltamusta) joka menee vartin 10.98 (ainakin).
Auto on ihan käyttö/harraste auto,kaikki penkit paikallaan ja kilvissä sekä katsastettu.
Joo toi oli kyllä aika tykki tuollla speedpartyssä...
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Hmm...
Mikä nyt sitten on nopein ja missä luokassa?!?
Ajohan T.Erhomäki kaudella 2004 ainankin A Asconallaan varttimaililla ajan 8.260 ja loppunopeutta taisi olla vaivaiset 267km/h.
Tuo aika kuitenkin pitäisi alkaa riittämään melko monelle haastajalle, ilman kemiallista ahtamista, vai mitä ovat muut mieltä?!?
Voi olla, että on mennyt nopeamminkin, mutta ei nyt tullut ehtittyä senenämpää faktaa mistään, mutta kuitenkin...
T:K.Vilen
Mikä nyt sitten on nopein ja missä luokassa?!?
Ajohan T.Erhomäki kaudella 2004 ainankin A Asconallaan varttimaililla ajan 8.260 ja loppunopeutta taisi olla vaivaiset 267km/h.
Tuo aika kuitenkin pitäisi alkaa riittämään melko monelle haastajalle, ilman kemiallista ahtamista, vai mitä ovat muut mieltä?!?
Voi olla, että on mennyt nopeamminkin, mutta ei nyt tullut ehtittyä senenämpää faktaa mistään, mutta kuitenkin...
T:K.Vilen
- omegafarkku
- 'Kadett'

No noista Erhomäen ajoistahan löytyy faktaa vaikka muille jakaa. Ei tarvi, kuin selailla tuloksia kesän kisoista. Mutta se Ascona ei kyllä millään mene enää tuohon "jokapäiväisessä ajossa" -kategoriaan.
Edit: linkkiä kehiin.
http://www.lds-turbo.com/customers/cust2.htm
Tässä (video) vielä "MadMax"-Asconan 12.6 viime kesältä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Cale on 2005-01-08 13:48 ]</font>
Edit: linkkiä kehiin.
http://www.lds-turbo.com/customers/cust2.htm
Tässä (video) vielä "MadMax"-Asconan 12.6 viime kesältä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Cale on 2005-01-08 13:48 ]</font>
Toi nopeushan on tolta autolta enemmänkinOn 2005-01-07 20:47, jblgti1200 wrote:
huippunopeus...
Nopeushan syntyi 1,7 kilometrin matkalla.
Mikä ton Asconan loppunopeus oli silloin varttimaililla kun sillä on ajettu 10.98s?
- jblgti1200
- 'Admiral'

[/quote]
Toi nopeushan on tolta autolta enemmänkin
huippunopeus...
Mikä ton Asconan loppunopeus oli silloin varttimaililla kun sillä on ajettu 10.98s?
[/quote]
-Tuo todellakin on enemmänkin huippunopeus kuin loppunopeus.
Omistaja sanoi ettei uskaltanut ajaa kovempaa...ja välitkin taisi mennä aika loppuun.
Tuota loppunopeutta tuolla kympin vedolla en muista,en edes itse ollut sillon paikalla.
Toi nopeushan on tolta autolta enemmänkin
huippunopeus...
[/quote]
-Tuo todellakin on enemmänkin huippunopeus kuin loppunopeus.
Omistaja sanoi ettei uskaltanut ajaa kovempaa...ja välitkin taisi mennä aika loppuun.
Tuota loppunopeutta tuolla kympin vedolla en muista,en edes itse ollut sillon paikalla.
-Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
-Ford Sierra 2.0 Automatic -
-Ford Sierra 2.0 Automatic -
- omegafarkku
- 'Kadett'

toi Mad Maxin opeli meni siis 12,6 mut millainen tekniikka siinä on? löytyykö mistään enemmän tietoa?
mua ainakaan ei kiinnosta radalle varta vasten rakennetut kiihdyttimet kuten toi kasin aikoja menevä Erhomäen Ascona. Mä haluun kruisailla rauhassa dogi takapenkillä ja gimma vieressä. niin ja joskus istua takapenkillä ja ottaa bissee.
Mulla olis idis rakentaa 11 sekan aikoja kulkeva normaalin näköinen joka päiväistä ajoa kestävä auto, mutta rahaa en laita enempää kuin 10tonttua projektiin. Mahtaako onnistua ja millainen tekniikka ja hylsy olis sopivin? olsiko ehdotuksia?
mua ainakaan ei kiinnosta radalle varta vasten rakennetut kiihdyttimet kuten toi kasin aikoja menevä Erhomäen Ascona. Mä haluun kruisailla rauhassa dogi takapenkillä ja gimma vieressä. niin ja joskus istua takapenkillä ja ottaa bissee.
Mulla olis idis rakentaa 11 sekan aikoja kulkeva normaalin näköinen joka päiväistä ajoa kestävä auto, mutta rahaa en laita enempää kuin 10tonttua projektiin. Mahtaako onnistua ja millainen tekniikka ja hylsy olis sopivin? olsiko ehdotuksia?