pistäkäähän testibiisien kappaleiden nimiä...
Testibiiseinä ymmärrän itse sellaiset, joilla on helppo kuulla laitteistoissa olevat säätövirheet..
Dire Straitsin ja Mark Knopflerin levyillä olen ainakin omat laitteistot saanut kohtuullisiin säätöihin.
Jos pelkkää subia haluaa saada kuuluviin, niin saahan ne gainit ja bassokorostukset muutenkin säädettyä kaakkoon
Dire Straitsin ja Mark Knopflerin levyillä olen ainakin omat laitteistot saanut kohtuullisiin säätöihin.
Jos pelkkää subia haluaa saada kuuluviin, niin saahan ne gainit ja bassokorostukset muutenkin säädettyä kaakkoon
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Tästä muutama aluksi..
Yello : Essential (koko levy,jonka jälkeen voi sit hommata kaikki muutkin Yellot)
KLF : Last train to trancecentral (cd White room)
U2 : Love is blindness (cd Achtung baby)
Dire Straits : You and your friend (cd On
every streets), Veccura A:kin suositteli..
Toto : I will remember (cd Tambu)
Depeche Mode : Violator (koko levy)
Yello : Essential (koko levy,jonka jälkeen voi sit hommata kaikki muutkin Yellot)
GSI-The Real Thing & ST wagon
Joka haluaa kokeilla matalaa oikeaa bassoa (sähköbassolla soitettuna) joka laittaa monet subbaritkin koville, niin kannattaa kokeilla Bela Fleck and the Flecktones-yhtyeen Flight of the Cosmic Hippo-biisiä, löytyy samannimiseltä levyltä. Tuo on sitten banjojazzia, mutta erittäin hyvää sellaista, ettei kukaan odota mitään teknoa... Tuota levyä on käytetty kaiuttimien ja hifilaitteiden testaamiseen pitkään monessa paikassa, yleensä löytyy hifiliikkeiden kuuntelulevyvalikoimastakin. On kaiken lisäksi erittäin laadukasta musiikkia.
Toinen levy, jolla on tullut bassoja kokeiltua on Goldien Timeless, se taas on vanhempaa drum&bass/jungle-tavaraa, jossa bassot joutuu koville tykityksessä.
Toinen levy, jolla on tullut bassoja kokeiltua on Goldien Timeless, se taas on vanhempaa drum&bass/jungle-tavaraa, jossa bassot joutuu koville tykityksessä.
Joo toi Yello tosiaankin on kovinta testikamaa..en edes muistanut kun on aikaa kun oon kuunnellut..ja "autohifiä" harrastanut.
On 2005-01-10 18:20, Arg! wrote:
Tästä muutama aluksi..
Vectra B 2.0 Sport caravan -98