A Vectra etukaiutinpaikat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Eli siis kaverilla on Vectra A vuodelta 1994, ja etukaiuttimiin pitäisi päästä käsiksi. Itse en ole ko. systeemiin koskaan perehtynyt, mutta mitenkäs niihin päästään käsiksi? Ei jaksa enää itse lähteä katsomaan, eli jospa joku teistä tietäisi asiasta enemmän? Searchilla ei ainakaan mitään löytänyt.

Ja etuovissa ilmeisesti 5,25" kaiuttimet, niin mahtaako saada korokerenkailla 6,5" tilalle? Joku ainakin joskus täällä meinannut että menisi niinkin.
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Ovipahvi veks, ja siinä se kaiutin on. Diskanttien päälliset lähtee varovasti kampeamalla paikoiltaan.
Ja kyllähän siihen on "kuuspuol" -tuumasia elementtejä laiteltu. Mulla on 5,25 ja itsetehdyt korokerenkaat...
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Eli siis ilman ovipahvien purkua ei pääse käsiksi? Onkos tuo pahvi ihan muutama ruuvi ja lisäksi rikkinäisiä muovikiinnikkeitä periaatteella kiinni?
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

Ei pääse käsiksi ilman ovipahvin irroitusta.

Tuossa ohjeet.
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
RedTop
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RedTop »

Minulla on focalin 6,5" midit A vecun etuovissa. Hieman piti leikata peltiä kaiuttimen takaa, jotta magneetti mahtui läpi ja tietty piti myös korokerengas asentaa. Voi olla, että elementti, jossa on pienempi magneetti, mahtuu ilman peltitöitäkin.
Audi S4+ -01
Ex. Vectra C20XE -94
Vastaa Viestiin