takaspoikan teko...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Henahoo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Henahoo »

Ajattelin tehdä tohon omaan A Veccuun takaspoikan, oisko kellään kokemusta ja vinkkejä tai antaa jotain aiheeseen liittyviä sivujen osoitteita?
Manu82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Manu82 »

Osta kaupasta helpommalla pääset........
Janne T
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Janne T »

Mutta kun kaikki ei halua ostaa kaupasta. Ja joillekin voi jopa tulla halvemmaksi tehdä itse.

http://www.saunalahti.fi/~mikkv/kuvat/

Selaileppa noita kuvia läpi, siellä ainakin on väsätty takaspoileria itse.
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Meinaatko ihan jalallista spoileria vai lippaa lunkankulmaan?
Kuva
Vectra 2000
Tredator
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tredator »

Ite oon tehny yhden (vielä keskeneräinen) evo 500 tyylisen vanerista siten että kulmien pyöreä osuus lasikuidudsta, mutta vanerista tehtäessä vaati melkeestään sen kolme tukijalkaa ja ei kovin kevyt tullu. Seuraavaks aattelin kokeilla tehä (jos kerkeää ja jaksaa) uretaanilevystä ja päällystää sen lasikuidulla ( vaihtoehtoisesti kangasta ja hartsia jollon tasaisempi lopputulos), koska uretaanilevy on helppo muotoilla ja siitä pitäs tulla kevyt ja tukeva.
Astral energy
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Astral energy »

Riippuu pitkälti siitä paljonko haluat tai viitsit...Itse tein astraani 7-osasta ja oli aika törkee homma.Helpommalla pääset kun otat uretaani levyn(eri paksuuksia löytyy jonkin verran)muotoilet raspilla ja hiomapaperilla mieleisen ja istutat kiinnitysraudat ja kuidutat sen parin maton paksuiseksi(300g/neliö).Kun se on kuivunut hio suurimmat knöölit pois ja vedä pintaan esim.musta topcoatti(mustassa näkyy virheet parhaiten) ja anna kuivua.Hio tasaiseksi ja kittaa huokoset,kuulostaa helpolta mut kannattaa silti varautua aikamoiseen hionta urakkaan.Topcoat sisältää parafiini öljyä joten se siliää suht hyvin ja sitä on kivempi hiota kun pelkkää kuitua.Topcoatia saa alanliikkeistä ja on myös pensseli tavaraa.Ei muuta kuin veistelemään ja onnea!
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wzlo »

pitkäst aikaa asiallisia kommentteja useempi. usein tulee vittuilu kun kysyy neuvoa, mutta hyvä näin :grin:
Jankkatee
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jankkatee »

Olis kiva tietää paljonko toi vectran vihreä takaspoileri painoi valmiina ja paljonko meni tekemiseen työtunteja...?
Kadett GSI 8V ~184 hummaa~
Vastaa Viestiin