Oisko vinkkejä miten lähtee mitaristo/automaati ilmastoinnin nappulat helpointen auki?
ja auto on omega mv6
Omegan mittaristonvalot.
-
MV6 CARAVAN
- OCF Member 2020
Soitin paikalliseen opel liikkeeseen ja sain tälläisen vinkin.On 2005-01-16 23:59, VilkkuS wrote:
Joo mittari lähtee noin, kuin linkissä, mutta mites toi: "automaatti ilmastoinnin nappulat" paneeli härdelli lähtee helpoiten irti?
Radio irti ja radion kehys.
Konsolin sisässä yläreunassa, on kahva josta pitää vetää HUOM! pitää katsoa
et ei vedä väärästä kahvasta, on joku rautalanka josta EI saa vetää
muuten lähtee koko keskikonsoli purkaantumaan.
tuhkis irti sen alla on kax ruuvii. Sen jälkee pitäis lähtee koko paneli irti.
En ole itse viel testannu mut pitää viikonloppun kokeilla. Tää koskee automaatti ilmastoinnilla varusteetua mallia.
Juu eli tuhkis on kiinni yhdellä ruuvilla keskeltä, ja tuhkiksen alta paljastuu kaksi ruuvia lisää, yksi molemmista reunoista.On 2005-01-17 16:47, Mikzu wrote:Soitin paikalliseen opel liikkeeseen ja sain tälläisen vinkin.On 2005-01-16 23:59, VilkkuS wrote:
Joo mittari lähtee noin, kuin linkissä, mutta mites toi: "automaatti ilmastoinnin nappulat" paneeli härdelli lähtee helpoiten irti?
Radio irti ja radion kehys.
Konsolin sisässä yläreunassa, on kahva josta pitää vetää HUOM! pitää katsoa
et ei vedä väärästä kahvasta, on joku rautalanka josta EI saa vetää
muuten lähtee koko keskikonsoli purkaantumaan.
tuhkis irti sen alla on kax ruuvii. Sen jälkee pitäis lähtee koko paneli irti.
En ole itse viel testannu mut pitää viikonloppun kokeilla. Tää koskee automaatti ilmastoinnilla varusteetua mallia.
Se kahva on sellainen alumiininen suorakulmainen, juurikin tämän [ muotoinen, mutta luonnollisesti vaakana, ja sitä vedetään alaspäin, joka onkin sitten vittumainen homma jos kaikki sormet on peukaloita, niin kuin mulla, mutta kyllä se siitä lähtee.
valojen vaihto on joko vaikea tai helppo, riippuu vähän minkä mallinen takakansi sattuu olemaan, toisessa polttimot on syvällä ja tarttee nokka pihdit avuksi ja hyvää tuuria, toiseen malliin eikun vaihtelee vaan polttimot.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2005-01-17 17:56 ]</font>