Kysymys eräästä B-Asconasta
Auto tällä hetkellä Siilinjärvellä ja olis kaupan.Olit varmaan laitellu autoon recarot,peltisajat,ruiskut,alustasarjan,5-vaihteinen Getrag ym tai ainakin nyt on sellaiset autossa kiinni.On 2005-01-13 19:40, an-racing wrote:
Onko kenelläkään tietoa missäpäin ja minkälaisessa kunnossa on Kullanvärinen Mustalla vinyylikatolla oleva B-Ascona (AKJ-290).Olisi kiva tietää kun itse rakensin sen muutama vuosi sitten.
Juu tuollaisenahan mä sen myin tuolle j-ptuningille ja se myi sen sitten jonnekin Hesaan seudulle.
Oli aikamoinen projekti silloin kun se mulle tuli,koneita oli paloiteltuna autossa sisällä 3kpl. ja pohjan joutusin tekemään melkein kokonaan uudestaan kardaanitunneli oli vissiin ainut mikä jäi vanhaa jäljelle.Tekniikka puolikin onnistui ihan hyvin.
Joskus kyselin Opelilta(Hesasta) auton historiaa ja siellä runkonumeron perusteella kertoivat että kyseisiä malleja on tuotu Suomeen vain 2kpl. met.sininen ja tuo met.kulta. joten pitäisi olla aika harvinainenkin peli ja osaksi sen takia yritinkin pitää sen päällisin puolin alkuperäisenä.
Oli aikamoinen projekti silloin kun se mulle tuli,koneita oli paloiteltuna autossa sisällä 3kpl. ja pohjan joutusin tekemään melkein kokonaan uudestaan kardaanitunneli oli vissiin ainut mikä jäi vanhaa jäljelle.Tekniikka puolikin onnistui ihan hyvin.
Joskus kyselin Opelilta(Hesasta) auton historiaa ja siellä runkonumeron perusteella kertoivat että kyseisiä malleja on tuotu Suomeen vain 2kpl. met.sininen ja tuo met.kulta. joten pitäisi olla aika harvinainenkin peli ja osaksi sen takia yritinkin pitää sen päällisin puolin alkuperäisenä.
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Opel Astra Twin top 2007
jos autosta olis kuvia saatavilla nykykunnossa niin olisi ihan kiva saada niitä kun on tuo välimatka aika pitkä lähteä katsomaan(475km).. jos se on lähellekkään samassa kunnossa kun oli sillon kun viimeksi oli täällä turussa niin olisin kiinnostunut ostamaan sen pois. niin niitä kuvia jos on niin tuonne saa lähettää Razmotor@hotmail.com
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2005-01-16 21:54 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2005-01-16 21:54 ]</font>