Turbo-Calibran vero

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
dtm
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtm »

Eli paljon on rapsahtanu veroja ku ootte turbo-callen tuonu maahan? ja jouduitteko näyttää autoo tullille??
jjruutiainen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Kävin näyttääs tullissa veropäätös tuli noin parissa viikossa kun tein verovalituksen muuten olisin saanut heti.
2220ekuu tuli maksettavaa.
Opel Astra J ST 2.0 d A . Ford Transit 300 .
dtm
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtm »

Varusteista vielä: Oliko sulla nahkasisusta tai ilmastointi ja minkä vuotinen se sun auto oli?? Olitko se sä kuka osti sen Aution turbo-calikan??
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

Moi,

Tuontiautoa tai pyörää joutuu aina näyttämään tullille, ihan jo pelkästään senkin vuoksi kun ne tarkistaa onko runkonumero sama mitä papereissa lukee.
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Wili
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Wili »

On 2005-01-16 20:51, MakeTku wrote:
Moi,

Tuontiautoa tai pyörää joutuu aina näyttämään tullille, ihan jo pelkästään senkin vuoksi kun ne tarkistaa onko runkonumero sama mitä papereissa lukee.
Jos rekisteröintikatsasus on aloitettu ennenkuin viet auton tulliin niin katsastuspöytäkirja riittää. Ajoneuvon yksilöintilomakkeenkin (varusteet)saat täyttää ihan itse omatuntosi mukaan :grin: Vain jos vetoat ajoneuvon olennaisesti heikompaan kuntoon tulli tarkastaa auton.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Wili on 2005-01-16 21:04 ]</font>
dtm
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtm »

Ei muute ainakaa tääl Lahdes tarvinu käydä näyttää vaikken ollu alottanu tota katastusta ku toin 8v Callen Saksast. Ja just sen takii ajattelinki kysyy et mites muilla.. aika outo juttu. Nehän pitäis kuitenkin olla ihan yhtenäiset säännöt joka tullipiiris. En sit tiedä. Mutta itse olen ainakin ihan tyytyväinen ettei tarvinut näyttää sillä nahkasisusta "unohtui" mainita..
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Lainaan topicia sen verran että paljonko V6 Calibran verot on nykyään? Tullin taulukot on viime loka vai marraskuulta.
jjruutiainen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Joo on nahkat ja ilmastointi.
Tein verovalituksen kesti noin 2 viikkoa tulla päätös.
On se tumman sini/harmaa Calle.
Opel Astra J ST 2.0 d A . Ford Transit 300 .
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

On 2005-01-16 22:06, dtm wrote:
Ei muute ainakaa tääl Lahdes tarvinu käydä näyttää vaikken ollu alottanu tota katastusta ku toin 8v Callen Saksast. Ja just sen takii ajattelinki kysyy et mites muilla.. aika outo juttu. Nehän pitäis kuitenkin olla ihan yhtenäiset säännöt joka tullipiiris. En sit tiedä. Mutta itse olen ainakin ihan tyytyväinen ettei tarvinut näyttää sillä nahkasisusta "unohtui" mainita..
Aika erikoista ettei ole tarvinnut näyttää, ite olen tuonut kolme autoa ja yhden pyörän, kaikki on pitänyt näyttää tullissa.

Ei niitä tosin mitkään varusteet ole kiinnostanut, valmistenumeron ja paperit ovat ainoastaan katsoneet.

Mistä sinä sitten siirtokilvet(tarrat) olet saanut?? Ilmeisesti katsastusasemalta nekin..
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
dtm
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtm »

Kyllä mä ne siirtokilvetkin sain tullilta. Tullissa tarvi käydä vaa kaks kertaa koko prosessin aikana. Ekal kertaa kävin täyttämäs kaikki ne paperit ja jäin odottelee veropäätöstä ja parin päivän päästä kävin maksamas verot pois. Ensimmäinen ihminen ketä auton runkomumero täällä Suomen päässä kiinnosti oli katsastusmies. Tullin virkailija taisi nähdä sen vanhasta rekisteriotteesta (sellainen vihreä lappu) tai jostain vastaavasta.
Vastaa Viestiin