Lista lokasuojankaariin...?
Ongelma on siinä, että mun ähvä astrassa on päässy takalokasuojankaaret vähän heikkoon kuntoon (pieniä ruostekukkasia näkyvälläkin pinnalla kaaren keskellä) ja ajattelin tehdä siihen tässä rahapulassa jonkun halvan, mutta suht siistin ratkaisun. Ajattelin, että kun ei tuota maalaustaitoakaan niin kehuttavasti löydy, että jos tekis raakasti niin että hinkkais ruosteet pois, pohjamaalais ja laittas sitten siihen jonkun listan peittämään rumasti tehtyä työtä. Onko joku laittanu jotain listaa? Joissain autoissahan näkyy semmosia kromisia tai muovisia... lieneekö joissain autoissa ihan merkkikohtaisiakin...? Muita neuvojakin otetaan vastaan.
Pistä "kromikaaret" Googleen, sieltä niitä löytyy.
En oo laittanut, mutta harkinnassa on ollut. Muistaakseni joku väitti, että sieltä alta ne sitten vasta ruostuvatkin ja sitten pistettiin korjaamolla nopeasti pakkelia, hiottiin ja maalia.
Sitten kun piti asentaa sisälokasuoja, niin pakkeli tosin rapisi kuin keksi irti. Oliskohan se kromilista lian näkyvää sorttia, miksei sitäkin tosin voi maalata rungon väriseksi, jaahas täytyy pohtia sitä...
En oo laittanut, mutta harkinnassa on ollut. Muistaakseni joku väitti, että sieltä alta ne sitten vasta ruostuvatkin ja sitten pistettiin korjaamolla nopeasti pakkelia, hiottiin ja maalia.
Sitten kun piti asentaa sisälokasuoja, niin pakkeli tosin rapisi kuin keksi irti. Oliskohan se kromilista lian näkyvää sorttia, miksei sitäkin tosin voi maalata rungon väriseksi, jaahas täytyy pohtia sitä...
-
Meska
- 'Senator'

- Viesti:
Näin henk. koht mielipide että pidä ennemmin kukkasilla tai rumastilaitettuna. Ensinnäkin ne kromikaaret on helvetin rumat ja toiseksi olis sama ku kirjottesit spreyllä auton kylkeen että "lokasuojan kaaret on ruostunu puhki" 
HUOM. tämä siis mun mielipide, ei palkokasveja hengitysteihin
HUOM. tämä siis mun mielipide, ei palkokasveja hengitysteihin
BMW M3 E92 Coupé