Lastua 8-v Calibraan

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Haukka
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Haukka »

Mulla olis ylimääräinen C20NE lastu Saksasta, n.16 hp ja 20N lisää. Käy ainakin Motroniciin, jonka viimeinen numero on 530 ja 1-2 toiseenkin.Toimii ainakin mulla eikä päästöarvotkaan ylity. Hp 50?
Soita 0400414510
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Olen valmis ostamaan lastun pois jos vielä jostain saisin tietää että mistä ton Motronicin numeron näkee kokonaisuudessaan että varmasti käy mun Calikkaa? Auttakee tietämätöntä..
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

vois olla järkevämpi veto pistää toi "lasturaha" kannen tekemiseen.,.

esim:kanavien porttaus,venojen muotoilu,venturi seetit,puristuksien nosto.

varmasti enemmän vastinetta rahalle!
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2005-01-19 05:21, Haukka wrote:
Mulla olis ylimääräinen C20NE lastu Saksasta, n.16 hp ja 20N lisää. Käy ainakin Motroniciin, jonka viimeinen numero on 530 ja 1-2 toiseenkin.Toimii ainakin mulla eikä päästöarvotkaan ylity. Hp 50?
Soita 0400414510
Löytyykö tehonlisäyksestä todisteita?
Dynolappu ennen ja jälkeen lastun asennuksen kelpaa hyvin.
Muussa tapauksessa toi sun lastus ei hyödytä pätkääkään.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Niinkuin olen joskus ennemmin todennut niin harvemmin lastusta mitään haittaa on koneessa. Kyllä sillä yleensä muutama hevosvoima tulee lisää ja ainakin rajoitin yleensä vähän nousee jos ei muuta.

Ja päästöihin se ei tyhjäkäynnillä luonnollisestikaan vaikuta kun tuskin tyhjäkäynnin seokselle ja ennakolle kannattaa mitään lastunvalmistajan tehdä?
Kierroksilla voi vähän vaikuttaa mutta ihme on jos lastullä päästöt menee niin metsään että hylky tulee.

Tuo lastujen mollaaminen on muutenkin peräisin niiltä ajoilta kun lastut maksoivat ~700e per kappale niin jokainen voi siitä päätellä että tehonnousun ja kustannusten suhde on aika huono. Mutta toista se on nykyään kun niitä saa sadalla eurolla vähän sieltä sun täältä ja käytettyjä muutamalla kympillä niin mikä estää kokeilemasta?

Ja jos ei tosiaan tyydytä niin vanha takaisin ja myydään seuraavalle kokeilijalle.
Haukka
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Haukka »

Numero löytyy oik.jalkatilan ulkosivun paneelin alla olevasta (jkv hankalasti irrotettavasta) hopeanvärisestä boxista. Verhoilu poistettava nähdäkseen edes jotain.Chippi täytyy juottaa ensin irti ainakin mulla, ja juottaa tilalle chipin jalka, josta sen saa tarvittaessa käsipelillä irti.Kuvallisiakin ohjeita löytyy. Dynoista en tiedä, mutta tehonlisän huomasi heti. Olis kiva mitata-missä niitä tehdään???
Vastaava,kuin minulla, eri myyjä: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 20339&rd=1
tai http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 70190&rd=1 (cut and paste). Lue arvostelut: http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dl ... wiediewitt
Paskaa en myy ja rahallisesti en hyödy mitään, joten voin kyllä pitää chipin varalla, jos kaikenmaailman renkaanpotkijat alkaa viisastelemaan :wink:
Vastaa Viestiin