Vituttaa noi halvat tarvikepeltiosat ku eivät oo lähelläkään alkuperäistä muotoa. Tuossa ollaan laitettu punaseen kadettiin takakaaria/helmoja niin saa kyl soveltaa et menee uudet kaaret paikalleen. Joutuu tekeen ihan peltisepän töitä et mahtuu. Varsinki se mutkaosa on varmaan metrimitalla mittailtu ku on rakennettu.
edit: ja tossa ku ostin keltaseen viimekesänä uudet etulokarit niin toisessa oli 3 lommoa jo valmiina. Joutu pakkeloimaan uusia osia ennenku pysty laittaan paikalleen...NICE!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Undertaker on 2005-01-22 21:42 ]</font>
realsanta: en viittiny enää alkaa lähettelee ku oli jo paikallaan ja hiomassa olin sitä varastomaalia pois siitä niin huomasin et jäi mustia laikkuja kolmeen kohtaan(ku ei ottanu paperi montunpohjalta).
Kaitzu: Ojanperältähän mie hain noi. 86€ makso helmat + kaaret. Etulokasuojat tais olla jotain 25€ /kpl.
edit: eh, vaikka luki tuossa pääthreadissa et piti pakkeloida ennenku pysty laittaan paikalleen niin tarkotin et piti pakkeloida ennenku pysty "ottaan käyttöön"->maalaamaan jne
<font size=-1>[ This Message was edited by: Undertaker on 2005-01-23 10:40 ]</font>
Mie oon kans pettyny pikkasen senkin toimintaan. Sekin lupaa tilata tavaraa esim ens tiistaiksi... Sitte kun menee kysyyn niin "Joo ei niitä ole viellä etes tilattu, kun ei ole kertyny riittävästi tavaraa että kannattas tilata. Joo tilataan nyt niin on viikon päästä täällä" Ja taas kun menee kysyyn niin "Joo kyllä se piti tänne tulla... mie siihen kompuroinki visiin... No missäs perkeleessä se nyt on"
...Ja piakoin tulee ilmi ettei edelleenkään ole tilattu...
btw: Missäs sie untertakeri olet nyt työharjottelussa...
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
edit: ite oon kyl tyytyväinen ollu ks. liikkeen toimintaan. Kyllä mulle on tullu kamat aina ku on luvattu. Oon kyl saanu kantaa siihenki puljuun ison kasan lantteja. Mut on kyl ihan kilpailukykyset hinnat niillä, ei voi moittia.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Undertaker on 2005-01-23 11:09 ]</font>
Joo onhan se vähä näin, ton tilaus homman kanssa, missä puljussa vaan. Toiselle tavara sattuu tulemaan ajallaan, ja toiselle viikon myöhässä. Ihmisiä ku me kaikki vaan ollaan...
Kyllä on tuonne ojanperälle kannettu seteleitä kottikärryittäin, entisen auton kohdalla, onneksi ei vielä calibran kohdalla niin kovasti
On joo laatu huonontunut tarvikepeltiosissa aivan huomattavasti, ostin tässä motonetistä omegaan takakaaret, eikä ne sopineet farmariin alkuunkaan, vaikka luettelon perusteella sai sen käsityksen, että sedanissa ja farkussa on samat kaaret. kun soitin ja valitin, kävi ilmi, ettei farkkuun tehdä kaaria ollenkaan. Tarvi sitten tilata vielä takakulmat, että sai kaarista ja takakulmista yhdisteltynä tehtyä farkun kaaret. kaiken lisäks se kaari osuus oli ylhäältä katsoen täysin suora, kun alunperin sen pitäis olla vähän ulospäin kaareva.
On 2005-01-23 13:07, viljami wrote:
Joo. Harza jos se sinun calibra mikää tulee kaupungilla aina kaffa eellä vastaan on harmaa , niin mie sitä aina kuolaan kun se on niin komea...
Ja ompa me taiettu kiihytellä kilpaakin, Nesteen valoissa tässä muutama päiviä sitten...
Tämä nyt menee aika ulos tuosta tallikaverin aiheesta.
Jaa mää vai muka rallia ajanu??? Ei voi pitää paikkaansa Mikäs päivä sitä oltassii satuttu oikeen kilpasille? Miten kävi? ku en nyt hoksaa?