E-Kadetin nokkaakselikannen tiivistys

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Mitä tiivisteliimaa olette käyttäneet kyseisen osan tiivistämiseen? Hyllyllä olis Loctiten 5399, punaista lämmönkestävää. Vai onko parempaa vaihtoehtoa?
Sen sauman sois kestävän ainaski muutaman vuoden joten hyvät aineet olis varmaan paikallaan sinne.
Niin ja kyseessä olis 1.6SV

<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2005-01-24 16:32 ]</font>
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Siihen on saatavilla opelin oma erikoisliima.
Ainakin Erikoisrengas ekegren ja Osatoimitus myyvät sitä.

Kaikki tiivistemassat eivät sovi,sillä liiman pitäisi kuivua täysin kovaksi,kun taas useimmat tiivistemassat ovat kuivuttuaan joustavia.
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Itse olen käyttänyt tiivisteliimoja jotka jäävät joustaviksi ja ihan hyvin nuo välikannen liitokset ovat pitäneet niilläkin.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Wurthilla muistaakseni on kans sellaista sopevaa liimaa,noin desin peltinen purkki musta etiketti.Ite liima on kirkasta ja haisee h**vetin pahalle.Sitä ainakin ite laitoin kampiakselin pääimmäisen pukin otsapintojen väliin.
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

Mulla on loctiten sinistä tiivistemassa ja ihan hyvin on kestäny, en just tarkalleen muista tuotekoodia.
Vastaa Viestiin