Kokemuksia Astra 1.6SI GLS:istä

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
-jonsku-
'Agila'

Viesti Kirjoittaja -jonsku- »

Eli nyt olis tuommonen auto kiikarissa, 93 vuosimalli, 193tkm ajettu, sedan korimalliltaan ja tosi hyvä kuntonen. Kertokaapas jotain kokemuksia tuosta autosta, hyviä ja huonoja puolia. Sitten mikä mahtaa olla tuon tuon koneen tyyppi, eli C20XE se ei ole, mutta tuo vastaava kirjain/numerosarja :grin: Joku toivottavasti ymmärsi...

Tuossahan on kello ja päivämääränäyttö, pystyykö vakio kasettisoitinta vaihtamaan johonkin ei Opel-cd-soittimeen niin että tuo näyttö kuitenkin toimisi?

Tämä on tosiaan ensimmäinen Opel mikä tulisi, aiemmin vain toyotia, joten kaikki info olisi tervetullutta.

Sitte jos joku tietäis että mistä sais valkosia mittarinpohjia, jos linkkiä olis heittää. Sais koneella muokata ja tulostaa. Vai onko tuohon kuinka iso homma vaihtaa taustat?

Kiitos jo etukäteen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: -jonsku- on 2005-01-24 10:47 ]</font>
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Koneen tyyppi on C16SE. Ihan asiallinen kone, mutta maantiellä 5-vaihteella on hiukan turhan pitkä (100km/h=n.2500r/min) isoja mäkiä varten.
Mankan saa vaihdettua erilaiseen ja silti jää näyttö toimintaan.
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Mulla on kans vastaava Astra tosin hatchback ensimmäisenä Opelina ollu noin 1,5 kk ja olen ollu tosi tyytyväinen. Mukava auto ja mielestäni yllättävän hiljainen. Mulla se ei tosin ole tuo Si versio vaikka onkin samalla C16SE moottorilla GLS... tässä on ainakin aika tiuhat välitykset 100km/h 3000 rpm ja tuntuu kiihtyvän oikein mukavasti tuon tehoiseksi moottoriksi. Tällä mulla olevalla laatikolla se vie maantiellä enemmän bensaa, mutta kiihtyy jopa viitosella. Näppärä auto, jossa on ehdottomasti muutama homma, mitkä heti kannattaa tehdä kun sen ostat. Näitä löytyy lisää searchilla, mutta tässä yksi:

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=4&0
Vastaa Viestiin