Auto pehmoharjapesuun jäisenä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

On 2005-01-30 09:07, mä wrote:
Fairy sensijaan lienee yksi huonoimpia autonpesuaineita maalipinnan kannalta.
Fairylla pilasin nuoruudessani tietämättömyyttäni yhden auton maalipinnan,joka oli kaikenlisäksi vieläpä punainen.Kivasti meni harmaaksi.Myllytyksellä sai sen vielä hetkeksi hienoksi ja samantien vaihtoon...
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2005-01-30 14:35, Megaman wrote:
Fairylla pilasin nuoruudessani tietämättömyyttäni yhden auton maalipinnan,joka oli kaikenlisäksi vieläpä punainen.Kivasti meni harmaaksi.Myllytyksellä sai sen vielä hetkeksi hienoksi ja samantien vaihtoon...
Niinpä..ja siltikin vielä tänäkin päivänä Suomessa on iso joukko ihmisiä jotka pesevät autonsa säännöllisesti Fairyllä..
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

On 2005-01-30 20:12, mä wrote:
On 2005-01-30 14:35, Megaman wrote:
Niinpä..ja siltikin vielä tänäkin päivänä Suomessa on iso joukko ihmisiä jotka pesevät autonsa säännöllisesti Fairyllä..
Lainaus erään hyvin suositun auton käyttöohjekirjasta, kohdasta "Korin hoito ja pesu":

"Auto on pestävä heti kun se on likaantunut. Tämä on erityisen tärkeää talvella, jolloin tiesuola ja kosteus aiheuttavat muuten helposti korroosiota"

"Sopiva pesuaine: Autonpesuainetta tai 10 cl tavallista nestemäistä ASTIANPESUAINETTA 10 litraan vettä"

Eipä ihme jos niitä autoja Fairyllä pestäänkin, kun auton käyttöohjekirjassa suositellaan käyttämään auton pesuun astianpesuainetta.. (Itsekin Fairyllä autoja pesseenä)
Vastaa Viestiin