GSi kadetista kysymys ja muuta..
-
vauhtipyärä
- 'Agila'
-
vauhtipyärä
- 'Agila'
Juu en ollut tuota hintaa tuosta maksamassa, mutta GSi kadett oisi ehkäpä hakusessa..16 tappisena siis. Astroja olen myös katsonut mutta kilometrit on näissä hinnoissa liikuttaessa aika järkyttävät, ja calibrastakin irtoaisi vaan 8 venanen.On 2005-01-31 16:59, lurttinen wrote:
Jos tota hintaa meinaat autosta maksaa, niin kattele jo sinne calibran ja 16 tapisen GSi Astran suuntaan
Tuossa on ilmaa sellanen 4500€
-
vauhtipyärä
- 'Agila'
-
vauhtipyärä
- 'Agila'
Tuulilasissa halkeemia, katto veti, ratti alkoi vetelemään _helvetisti_ vauhdin noustessa, ajettavuus oli mitä oli..no vertauksena voisi sanoa, että vuoden '83 bmw 315 1.6 oli nautittavampi..siitä voipi päätellä.On 2005-02-02 20:02, makkis82 wrote:
Mikäs siinä sit oli sellasta et maksaisit vaan 1500Eskobaaria. ihan mielenkiinnosta kysellen.
-
kadettos 2.0 16v
- 'Kadett'

millasta kadettia ajattelit?siis olisiko valmiiksi laitettu hakusessa?
jos haluaisit erikoisen niin ota yhteyttä sähkö postiini ni voitais vähän keskustella.mulla ois meinaa yks helmiäis kadetti 16v koneella
jarppe84@hotmail.com
jos haluaisit erikoisen niin ota yhteyttä sähkö postiini ni voitais vähän keskustella.mulla ois meinaa yks helmiäis kadetti 16v koneella
jarppe84@hotmail.com
-
kadettos 2.0 16v
- 'Kadett'

jarppe84@hotmail.com
jarppe84@hotmail.com
-
kadettos 2.0 16v
- 'Kadett'

jarppe84@hotmail.com
jarppe84@hotmail.com
Heh, senkin oon nähny ku 8V kadetti kepittää 16VOn 2005-02-03 19:59, datzka wrote:
noh ite en kyl maksas mistään kadetista enää yli 2k, ja ton 2k vois maksaa jostain 16v:stä, joka ois orkkis eikä räpelletty. Mut 16v kedaut kyl tosi pirtee jne. et vissii hyvä ostos jos tohon 2k luokkaan saat sen.
Ei kannata pelkkään tehoon tuijottaa vaan lievästi piristetty 8V on huomattavasti ripeämpi paikaltaan lähdettäessä johtuen ihan siitä että pienemmillä kierroksilla saadaan jo enemmän vääntöä..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[/quote]
Heh, senkin oon nähny ku 8V kadetti kepittää 16V
Ei kannata pelkkään tehoon tuijottaa vaan lievästi piristetty 8V on huomattavasti ripeämpi paikaltaan lähdettäessä johtuen ihan siitä että pienemmillä kierroksilla saadaan jo enemmän vääntöä..
[/quote]
Tullut testattua ja oma piristelty kyykyttää nykyään kyllä 16 venasen mennen tullen, vaikkei ehkä päällepäin huomaakaan...
Heh, senkin oon nähny ku 8V kadetti kepittää 16V
[/quote]
Tullut testattua ja oma piristelty kyykyttää nykyään kyllä 16 venasen mennen tullen, vaikkei ehkä päällepäin huomaakaan...
Kadett GSI 8V ~184 hummaa~