Gti-magazine...

Keskustelua Opeleista
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Gti-magazinen numerossa 6-2001 oli juttua hopean harmaasta mantasta mikä oli 2.5 litrasella neloskoneella,tietääkö kukaan onkohan se kerhon jäsen? Siinä mainittiin että sillä on seuraavana projektina pihassa turbo calibra,tietääköhän kukaan siitä mitään?
Jartsu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

Autojen rakentaja on kyllä jäsen. Foorumissa nimim. Calikka ja se Turbo Calibra mikä siellä pihalla oli niin se on nyt mulla.
J Turunen
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J Turunen »

Niin, siis käsittääkseni turbo calibrahan taitaa olla nykyään Jartsulla.
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Ahaa,että se meni sillai.Missäpäin toi manta menee?
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Pakko vetää tähän topiciin liittyen, muuta aivan ohi aiheen, että uusin gti-lehti oli kyllä pohja noteeraus. Rupes oikeen vi***taan, kun sitä luki, mutta eihän sitä pakko ole lukea.
AJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJ »

Itse en ole koskaan erityisemmin kyseisestä lehdestä pitänyt, vaikka onhan sieläkin aina muutama mielenkiintoinen auto esiteltävänä..
tommyt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tommyt »

Joskus olen lehteä lukenut ja pisti silmään amis-tyylinen kirjoitustapa niin pahasti että saa jäädä kaupanhyllylle.
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Ensimmäinen numero riitti kertomaan, että kyseessä on wannabe-autolehti, jota ei missään nimessä pidä sekoittaa oikeisiin autolehtiin.

Lehdessähän on ollut tekniikkaa käsittelevä osio, jossa asennettiin kalvoja laseihin..hmm..tekniikkaa??..
Ja erittäin viisasta oli se, että voorttimies kehui korimuutoksiaan johonkin autoon => Peilit maalattu korin väriin, merkit ja lista vaihdettu uudempiin ja antenni vaihdettu uuden malliseen!
On vähän semmonen nelosendeittisuomi24jippiikultaturbo-lehti. On jäänyt hyllyyn.

Ai niin, tuli mieleen kun käväisin tässä lehtihyllyllä ja lueskelin Retroa, niin johan tuli joku teini lukemaan Gti:tä. Lehdykän välistä tipahti HUSTLER :grin: :grin: :grin: Repesin samantien!! Oli teinillä väriä naamassa :grin:
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Calikka
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Calikka »

Jeps pakko tunustaa olevansa molempien ex-omistaja. Hopean harmaa manta on todella hyvissä käsissä. Olen itse silloin tällöin yhteydessä mantan nykyisen omistajan kanssa. Mantaan on tulossa (melkein valmis) entistä ehompaa tekniikkaa todella korkea tasoista tavaraa pellin alle. Auto tulee näkymään ensi kesänä ainakin kiihdytys päivillä. Calibra tuli melkein valmiiksi ja tuli myötyä pois. Jartsu on nykyinen omista, jolla oli todella huonoa tuuria auton suhteen. Itselleni on uusi projekti on tulossa, kun vain löytyisi tarpeeksi hyvä aihio saksan maalta.
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

On 2002-11-08 08:27, Iso_G wrote:
On 2002-11-08 08:24, opelmeister wrote:
Poistettu asiatonta tektiä

NO olisko sensuurille parempi jos muotoilisin asian:
GTI-lehdessä on minun mielestäni ainoastaan yksi hyvä asia ja se on kauniimman sukupuolen edustava otanta muutamassa kohtaa lehdessä!!
Kuulostiko mukavalta kannanotolta ??!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tude on 2002-11-08 11:03 ]</font>
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Iso:G:lle

Ainakin minun mielestäni kuullosti paremmalta kuin noi "poikien hoonaus jutut".

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2002-11-08 12:21 ]</font>
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

No pidetään sitten jatkossa hoonaukset omana tietona. Ei toki tarkoituksella pahoiteta kenenkään mieltä.
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Ahaa... No itse kyllä nyt ihmettelen suuresti tätä ahdasmielisyyttä. En itse käyttänyt mielestäni mitään rujoa tekstiä ja enkä loukannut ketään tiettyä henkilöä tai saati sitten naisia yleensä. Se että se on tuossa tekstinä ruudussa, niin se ei voi häiritä lukunautintoa ja tästä hyödynnettyä informaation hakua, jos siinä nyt sattui olemaan kolme naisiin kohdistunutta pilailevaa postitusta. Totta kai ymmärrän sen puolen asiasta että asiapitoisuus pitäisi säilyttää ja topicien aiheet pitäisi pitää otsikoiden alaisina, mutta kumminkin. Ei tuo kirjoittamani teksti ollut niin paha asia. Maailma on muutenkin sen verran paska ja rankka paikka elettäväksi, niin miksei pienen pieni kevennys tuossakin olisi ollut paikallaan? Mutta jos tämä loukkasi, tai olisi voinut loukata jotakuta, pyydän syvimmästi anteeksi.

terv, Mikael
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On 2002-11-08 11:24, Calikka wrote:
Jartsu on nykyinen omista, jolla oli todella huonoa tuuria auton suhteen. Itselleni on uusi projekti on tulossa, kun vain löytyisi tarpeeksi hyvä aihio saksan maalta.
Saako kysyä mitä huonoa tuuria? Olen joskus tuollaista mobiilia meinannut ostaa.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Olisikohan se huono tuuri kenties se kolari josta on lisää juttua aiemmassa topicissa:
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=3&50

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enochian on 2002-11-08 14:02 ]</font>
Vastaa Viestiin