kokemuksia V6 omegasta
-
Rollomppu2,5
- 'Kadett'

Joo, enpäs tunne kaveria.
Mutta täällä tosiaan on virinny hillitön mersujen turbotus-kuume, saa nähä sitte miten tyyppien basat alkaa kestää.
Mutta kyllä niillä nyt jo jättää tälläiset normi -200 vehkeet.(se syö kyllä miestä..)
Oli muutes tullu paino virhe kun oli tullu +200hp,tuohon mun laivaan.
prkl..mun eks ralli ladassa oli enempi lähtöjä ku tuossa. ehkä jos ottais tonnin pois painoa niin vois liikkua.Ja opeliinhan ei saa maa pitoa ei sitte mitenkään.
Mutta täällä tosiaan on virinny hillitön mersujen turbotus-kuume, saa nähä sitte miten tyyppien basat alkaa kestää.
Mutta kyllä niillä nyt jo jättää tälläiset normi -200 vehkeet.(se syö kyllä miestä..)
Oli muutes tullu paino virhe kun oli tullu +200hp,tuohon mun laivaan.
prkl..mun eks ralli ladassa oli enempi lähtöjä ku tuossa. ehkä jos ottais tonnin pois painoa niin vois liikkua.Ja opeliinhan ei saa maa pitoa ei sitte mitenkään.
Kyllä voimallakin pärjää!! 
-
Rollomppu2,5
- 'Kadett'

Miljoonien vehkeet eikä miehellä ole ollut varaa käydä edes peruskoulua että olisi oppinut kirjoittamaan?On 2005-01-31 22:49, Rollomppu2,5 wrote:
niin ja jotta saatte lisää vettä myllyihinne..
Olen varmasti teheny autojen koneisiin osia mistä te ette näe edes unia.
Hyvä tehä ku miljoonien vehkeet ja "taitoa"..
BUAHAHAAAAAAAA!!!!
Kyllä se pitäisi näköjään kieltää amiksessa ne "biologian" tunnit. Keräävät ensin porukalla sieniä ja sitten oma keittola valmistaa ne niille ruuaksi.
Lopputulos on tuossakin nähtävillä. Voi tätä koulujärjestelmän monimuotoisuutta
Niinpä,miljuunien laitteet,mutta dynoa ei mailla halmeilla,saatikka siitä saatua pientä todistusta...mutta kuitenkin kotiinpäin vetävä persdyno taitaa löytyä...On 2005-02-01 11:34, Bomega wrote:Miljoonien vehkeet eikä miehellä ole ollut varaa käydä edes peruskoulua että olisi oppinut kirjoittamaan?On 2005-01-31 22:49, Rollomppu2,5 wrote:
niin ja jotta saatte lisää vettä myllyihinne..
Olen varmasti teheny autojen koneisiin osia mistä te ette näe edes unia.
Hyvä tehä ku miljoonien vehkeet ja "taitoa"..
BUAHAHAAAAAAAA!!!!
Kyllä se pitäisi näköjään kieltää amiksessa ne "biologian" tunnit. Keräävät ensin porukalla sieniä ja sitten oma keittola valmistaa ne niille ruuaksi.
Lopputulos on tuossakin nähtävillä. Voi tätä koulujärjestelmän monimuotoisuutta
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-
Omega2.6
- 'Kapitän'

- Viesti:
Täällähän on tsempalot päällänsä! Mulla oli ennen Omegaa 2.5 Vectra ja opeliksi liikkeessä lupasivat siihen pelkän ohjelman päivityksellä +15 heppaa. Omega on ollut nyt noin puoli vuotta ja täytyy sanoa että kyyti/ajettavuus on ihan eri kuin Vectrassa, että suosittelen. Kulutus, jos malttaa olla polkematta heiluu siinä 8,5-9,5 vällillä, ainakin mun ajoilla.
Kannattaisiko opetella sitä ruotsia kun rekisteröityy kolmannen kerran?On 2005-02-01 16:44, Swedu wrote:
Juntit..Här Luleå bor en killen som har Omega med 247hp,,
Sen tiedän että ruotsalainen ei laita määräisen muodon eteen -en sanaa edes vahingossa. Vaan mieluummin jopa unohtavat sen siitäkin epämääräisestä muodosta.
Ja mitä helvettiä se todistaa jos jostain ompusta on otettu 270hp? Onhan Corsastakin otettu jossain 600hp. Bemarista 900hp.
Kyse oli taas tässä siitä että bensapaineen nostolla, ja parilla amisputkella + karvanopilla ei todellakaan saada +200hp ompusta irti noin vaan.
Se vaatii vähän muutakin muutoksia.
Nyt ne dynolaput kehiin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: bomega on 2005-02-01 18:35 ]</font>
On 2005-02-01 20:22, skk wrote:
Tää on jo totally offtopiccia
otin tuossa maskin edestä lumet pois että hengittää paremmin.
semmonen 439hv perstuntumalta tuntui omegasta lähtevän! ei pitoja löydy ei sitten millään, TC vaan vilkkuu!
tässä vähä niiqu purtavaa tiäx teil!
![]()
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny