hankookin ventukset

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jas2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jas2 »

elikkä paljonko tuollaset kumet vois maksaa uutena, jos jostain löytää? kokohan on 195/50 R15. minkälaiset ovat ajaa? miten vesikelillä? kellään kokemusta noista? kaverilla ois myytävänä sarja, mutta ajattelin kysyä vähän muidenkin mielipidettä ennenkuin taas alkaa koheltaan ominpäin :smile:
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Mulla on ollut pari kesää samanlaiset 215/45-17 versiot, ne maksoi silloin vähän yli 400e, mutta tuon 15" version hinnasta ei havaintoa ole. Eihän niistä voi odottaa ihmeitä kun kyseessä on kuitenkin ns "halparenkaat" mutta kyllä ne ihan perustoimivat gumit on. Ennemmin nuo kuin jotkin EkoTyre uusiot. Oleellisin vika mikä nyt on lähes kaikissa suuren nopeusluokan renkaissa, on huono kulumiskestävyys.
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Mä kävin hakees viimekesänä Hankookin 195/60/R15 pyörät täältä Vaasasta, hinta oli 250€. Kyllä mä ainakin olin ihan tyytyväinen niihin niin kuivalla ku kosteellaki kelillä, eli ei mitään valittamista ja on varmasti paremmat ku jokku uusiokumit.
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
jas2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jas2 »

heh heh, mulla oli edelliset renkaat eko turpot...
en kyllä juurikaan suosittele kellekkään...
taidanpa ostaa nuo ventukset sitten.
Vastaa Viestiin