http://koti.mbnet.fi/tkukkola/pertunpurkki/
Ihan ekaks tosta vois sanoa että oman käden jälkeä on nuo puskurit ja että kuukauden päivät minä verstaalla sitä koulutin. Kaveri uppii tässä iltasella kuvat itse valmiista autosta. Koko homma kustanti jotain 400euroa mukaan lukien itse auton hinnan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: qramer on 2005-02-03 18:25 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: qramer on 2005-02-03 18:26 ]</font>
Puolustetaan nyt sentään vähän. Onhan tuo puskuri nyt kuitenkin selvästi parempi, kuin alkuperäinen, joka on aivan kamala (anteeksi niille jotka pitävät siitä alkuperäisenä.
Putkenpää voisi toki olla toisenlainen, mutta sama kaasu sieltä tulee vaikka olisi minkälainen
-heko
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230
Ne takakaaret on siitä pellistä ihan pyöreät mutta tuli vahingossa maalattua myös sitä sisälokasuojaa ja sen sisälokarin reuna ei oo pyöree ni siks se näyttää vähä siltä miltä näyttää. Omasta mielestä iha hyvä noin ekaks projektiks.
Nii ja vielä se et eikö tuo sitten ainakin olis typerän näköne jos takakaaret olis pyöreät ja etukaaret on tuollaset vakion soikeat? Onha nuo tohon neliovisee mallii pikkuse hankalempi tehä ku pitää ovesta ottaa palaa pois eikä siinä oo varaa.
Ja muutenkin niin voisitteko kertoa jotain perustelua siihen tai et miten ois KANNATTANU tehä eikä vaan se pohjimmainen mielipide (esim. järkyttävä)
<font size=-1>[ This Message was edited by: qramer on 2005-02-04 10:08 ]</font>
minkäslainen kilpi siinä pitäis olla?ai niin ku jotkut luulee että niillä on niin makee etupuskurispoileri et ei voi laittaa rekkaria ollenkaan.no ehkä kuitenkin korkeintaan kojetaulun päälle.