a-vectran raitisilmasuutin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

siis se koelaudan "keskisuutin".

rassailin sitä vuotavaa keskimmäistä suutinta joka puhaltaa tietääkseni vain kylmää.
kuinkas ollakkaan kun puhalluksen laittaa tulemaan pelkästään siintä keskeltä se puhaltaa myös kuumaa ilmaa.

oletteko huomannu saman. vai onko minun autoon tullu joku "läppävika"?
jos puhallusta säätää ikkunalle tai jaloille alkaa se taas puhaltamaan kylmää.

sen keskisuutimen vuodon sain korjattua häiritsevästä siedettäväksi purkamalla suutimen ja siirtämällä välitankoa kireämmälle. tangon saa näkyviin kun kampeaa suutimen ritilät (koko paketin) irti ruuvarilla.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
A-90
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja A-90 »

Totta se kuuma ilma ny jostain täytyy ulos tulla jos vaan se keskimmäinen on auki ja muut kiinni :roll:
Ei se muutenkaan puhalla aivan jääkylmää jos lämppäri on täysillä... semmosta haaleeta ilmaa sieltä tulee. Ei sitä talvella kannata pitää auki.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mulla tulee kesällä ku on +20 tai enemmän, keskisuuttimesta lämpösempää ilmaa ku muualta, jännä homma..köyhän miehen ilmastointi :smile:
Nismo, millo lie taas ajos
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mulla tulee kesällä ku on +20 tai enemmän, keskisuuttimesta lämpösempää ilmaa ku muualta, jännä homma..köyhän miehen ilmastointi :smile:
Nismo, millo lie taas ajos
Vastaa Viestiin