bascon kontinpohja

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Asconisti »

elikkäs mistä kannattas alkaa ettimään ruosteetonta kontinpohjaa bascoon kun omassa on noita "tuuletus" reikiä enemmän ku laki sallii. paikallisessa merkkiliikkeessä kyllä sanoivat että heiltä saa mutta hinta oli ihan jotain mieletöntä en vaan muista että mitä, mutta liikaa minun budjetille. vaiko pitäiskö ettiä jostain purkuun menosta ascosta?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Motonetissä näytti olevan jotain peltejä ja jopa hyllyssä!

halvin tapa käy ostamassa neliö tai pari 1,5-2mm tee itse
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Asconisti »

niin olin varautunut että pitää itse tehdä, mutta ajattelin että josko jostain saisi valmiin, saattas ehkä tulla jopa nätimpi...

edit: en ainakaan huomannut sitä pohjaa tai sitten olen puusilmä :smile: niin joo ja en tarvitse sitä varapyöräkoteloa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: asconisti on 2005-02-08 21:06 ]</font>
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

ei sielä sitä pohjaa ole munkaan silmään jotain palkkeja sinne tosin ja se kotelo
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-TH-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -TH- »

jos se pohja on kauttaaltaan lahopaska, ja haluat hyvän ja jos valmiit pellit tuntuu kalliilta........niin yksi keino on tehdä jäljellä olevasta pohjasta 1:1 pahvimalli, toki niin että reunoille jää reilusti työvaraa. piirtelet pahviin suurinpiirtein jäykistepokkausten kohdat ja noin muodot, voit toki säveltää muotoja itsekin esim. jos jätät sen törkeän varapyöräkotelon pois.

tämän jälkeen käyt ostamassa millistä peltiä levyn ja alat etsimään jostain kattopelti tms. pajoista pläkkäriä joka suostuu vaikka omalla ajallaan tekemään pokkaukset sikkikoneella peltiin.
näin saat tehtyä pohjan yhdestä palasta ja siitä tulee siisti.
muista toi purkaessasasi pohjaa tarkistaa pitkittäispalkit, ne kun on yleensä melko huonossa hapessa ,eli nekin pitää uusia.
Vastaa Viestiin