Liian halpaa ollakseen totta!!
pari kesää sitten hommasin satsin uusia aluvanteita ja päälle Ekoturbot. Alussa tuntui ihan ok, ja ne oli pyöreätkin, mutta sitten tuli sadekeli... Olihan törkeen liukkaat, aivan kun olis lumella ajanu. Uudet pyörät alla ensimmäistä viikkoa ja heti toinen etuvanne reunakivetykseen
Sen jälkeen ei ole tullut pinnattuja tai mitään uusiopskja mun autoon.
Nuo agidäckit sai tosi huonon arvosanan TM:n rengastestissä.Oli kuulemma tosi arvaamattomat renkaat ajella.Ymmärrän tuon koska itellä on hankookit talvinakkeina.Ei tosiaan tiedä että miten päin autolla pääsee mutkasta ulos.On 2005-02-07 09:19, PTT-56 wrote:
Minä ostin C Vectraan talvirenkaaksi
225/45-17 uusio renkaat.Ei ole ollut valittamista mistään.Merkki on Agi Däck
(Evoparts Oy).Ata on ajellu sillä J:kylästä
Helsinkiin,joten tietää mitkä ovat.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
-
C20xe.jesse
- 'Admiral'

-
nooppeli98
- 'Admiral'

Jaahas.. Soittelin tuossa Haaparannalla KM Däck service:n,oli sitte hinnat ihan eri luokkaa ja päin vastoin ku täällä.. sano että tule kolmen neljän viikon päästä niin on hinnat ja valikoimat kohdallaan.
Esim aurora 103 n.50€ halvempi ja merkki renkaissa erot suurempia.ja sais vielä alv:t pois Ly.tunnuksella..
Esim aurora 103 n.50€ halvempi ja merkki renkaissa erot suurempia.ja sais vielä alv:t pois Ly.tunnuksella..
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..
Kesäl on alla jokku ihme Barum Bravurikset.. ite en ollu koskaan kuullukka ennenkö kattelin kotipihas ku auton olin ostanu.. hyvilt vaikuttaa, ei moittimist..hiljaset on eikä tärise.. enkä oo viel saanu mitää "hyytelömäisii" kokemuksii niiq tää yks.. tuo on kyl totta että kuluun niitä ei kyl saa sitte millää.. tai no kaikenhan kuluun saa mut näis on haastetta 
Opel Calibra 2.0i 16V -1991
jos saa kysyä,niin minkä merkkiset renkaat maksaa ton 450 euroo.,.(185/55R 15)On 2005-02-05 03:04, vectraboy wrote:
[/quote]
no esimerkiksi ukon autoon ostettiin talveksi 205/55/16 olikohan hakkapeliitta 4:set niin jotain yli 600e niillä on hintaa. Mut kuten sanottu niin laatu maksaa.
[/quote]
oli kyllä kyse 15 tuumasesta renkaasta.,.ja tuo profiili(55) juu nostaa ton renkaan hintaa merkittävästi
ja joo laatu maksaa itellä alla good year ultra grip 500:set
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Nyt on toista päivää alla nuo Continentalin helvetin kalliit ovaalinastoilla varustetut 185/55 R15-renkaat.
Loistava ajettava verrattuna vanhoihin michelinin renkaisiin. Kulkee suoraan ja vetelemättä. Pito vaikuttaisi myös hyvältä. Hieman kovat renkaat tietenkin on, koska ovat matalat. Sisäänajo vielä menossa, joten kovin analyyttistä ajoa en ole vielä päässyt harrastamaan.
Loistava ajettava verrattuna vanhoihin michelinin renkaisiin. Kulkee suoraan ja vetelemättä. Pito vaikuttaisi myös hyvältä. Hieman kovat renkaat tietenkin on, koska ovat matalat. Sisäänajo vielä menossa, joten kovin analyyttistä ajoa en ole vielä päässyt harrastamaan.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Viime kesänä mulla tuli vannekaupassa pinnatut renkaat mukaan ja ne on kyl ainakin ihan paskat. Ei pidä mitään sateella ja meteli taso nousi.
Se mitä pinnatuista olen kuullut on se että se on helvetin isoa arpapeliä, jotkut saa tosi hyvät ja jollain on kun paskaa ostais pussissa.
Itse mietin tän talven alussa ostanko pinnatut vai kunnon nastarenkaat ja näin mulle sanottiin että talvirenkaiden erot on nykyään TODELLA pienet.
Päädyin Pirellin nastoihin, ja en ole kyllä katunut hetkeekään että maksoin niistä enemmän, on olleet kyllä parhaat talvifillarit millä olen ajanut.
Noi renkaat on kumminkin niin iso osa ajamista, niin turvallisuutta kuin mukavuutta et mä mielummin panostan edes siinä laatuun kuin halpuuteen.
Se mitä pinnatuista olen kuullut on se että se on helvetin isoa arpapeliä, jotkut saa tosi hyvät ja jollain on kun paskaa ostais pussissa.
Itse mietin tän talven alussa ostanko pinnatut vai kunnon nastarenkaat ja näin mulle sanottiin että talvirenkaiden erot on nykyään TODELLA pienet.
Päädyin Pirellin nastoihin, ja en ole kyllä katunut hetkeekään että maksoin niistä enemmän, on olleet kyllä parhaat talvifillarit millä olen ajanut.
Noi renkaat on kumminkin niin iso osa ajamista, niin turvallisuutta kuin mukavuutta et mä mielummin panostan edes siinä laatuun kuin halpuuteen.
TM aikoinaan kehuskeli Barumeita suurinpiirtein seuraavin sanoin "Barumilla ja tamperelaisella mustamakkaralla on paljon yhteistä, molemmat ovat mustia, eikä kummankaan pinta ole täysin tasainen"On 2005-02-10 00:52, Proksu wrote:
Kesäl on alla jokku ihme Barum Bravurikset..
Ja taisivat mainita samaan hengenvetoon että näin arvaamattoman renkaan myynti tulis lailla kieltää... No kait ne siellä Barumillakin on jotain vuosien saatossa oppineet.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2005-02-17 13:19 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2005-02-17 13:20 ]</font>