Kokemuksia/kommentteja Eberspächer-lämppäristä?
Itse ostin jokunen viikko sitten eberin(hydronic) ja kyllä se on hintansa väärti. Ja nimenomaan kannattaa ostaa eberi eikä webastoa!
Eberissä parempi ajastinkello ja muutenkin takuuasiat yms.. on paremmat. (eli se tuleepidemmän päälle halvemmaksi..
)
Laitoin tuon eberin itse ja kyllä siinä ihan helposti se yksi päivä menee kun rauhallisesti ja kunnolla asentaa.
Hyvin on pelannut ja sähkönkulutus ei nouse haitaksi. Omassa kadetissa 65Ah akku.
Kaverilla toiminut jo monia vuosia ja on ollut kuulemma päällä runsaasti!
Suosittelen!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rami on 2002-11-10 11:30 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rami on 2002-11-10 11:35 ]</font>
Eberissä parempi ajastinkello ja muutenkin takuuasiat yms.. on paremmat. (eli se tuleepidemmän päälle halvemmaksi..
Laitoin tuon eberin itse ja kyllä siinä ihan helposti se yksi päivä menee kun rauhallisesti ja kunnolla asentaa.
Hyvin on pelannut ja sähkönkulutus ei nouse haitaksi. Omassa kadetissa 65Ah akku.
Kaverilla toiminut jo monia vuosia ja on ollut kuulemma päällä runsaasti!
Suosittelen!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rami on 2002-11-10 11:30 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rami on 2002-11-10 11:35 ]</font>
Talon työpelissä on 4kW hydronic, se on ihan kiva kun tulee hotellista aamulla niin auto on lämmin.On 2002-11-10 11:28, Rami wrote:
Ja nimenomaan kannattaa ostaa eberi eikä webastoa!
Suosittelen!
Rami on
Tuosta Eberin ylivertaisuudesta en menesi takuisiin. Olen tämän syksyn aikana esittänyt usemmassakin forumissa (lämmittimiä korjaavia asentajia) kysymyksen Webasto vai Eberi, niin vastaukset ovat olleet selkeästi Webaston puolella.
No tuttu on Webaston kouluttaja, joten varmaan kääntyisin Webastoon, vaikka onhan Eberin kurssi tullut käytyä. Siis saattaisin ostaa kumman tahansa, joka tapauksessa varautuisin kunnon huoltoon joka toinen vuosi.
Nimimerkillä
9:15 Hydronic käynnistyy

"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"