no pentele b asconan sähköjen kaa ongelmaa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
B_asco
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja B_asco »

vaihdoin tossa startin 2.0 asconaan, no eihän siinä mitään mutta ennen asennusta auto toimi muuten mutta ei lähtenyt käyntiin. Nyt asconan mittaristo valotkaan ei syty kun kääntää avainta. startti pyörähtää kun laittaa startin navat yhteen, mutta ei pyöri jos laittaa virtalukon pohjasta.. luulenpa vian olevan jossain päin sulakerasiaa?? kaikki sulakkeet ovat kuitenkin ehjiä..olisiko kenellekkään käynyt saman moista hommaa???
ROKKARI2004
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ROKKARI2004 »

Oliko siinä startissa jonka vaihdoit solenoidille 2 johtoa, aatteli vaan että mitä jos ne olis ristissä.
Siis tarkoitan kahta ohutta johtoa.
Ja olihan se uus startti kondiksessa.
Koska ei Bconassa niin monimutkainen sähkö puoli kuitenkaan ole että siihen suurta vikaa tulisi.

<font size=-1>[ This Message was edited by: ROKKARI2004 on 2005-02-12 17:01 ]</font>
B_asco
'Admiral'
'Admiral'

joo kaksi johdonpaikkaa on uudessa ja oli vanhassa mutta ascosta ei tullut kuin yksi piuha... no vedettiin uudet johdot sinne ja nyt pitäs pelata...ei kai se voi vahingoittaa solenoidia tai jotain???
vedettiin pikkusen erillailla mitä ne ennen oli...
ROKKARI2004
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ROKKARI2004 »

Mun tietääkseni solenoidi kestää sen virta määrän mitä akulta tulee, en ainakaan ite ole saanut solea rikki vaikka olen vetänyt joskus suoraan akulta virtaa.
Mulla on ainakin omassa Bconassa nappi startti ja sitä kautta tulee virta suoraan akulta, toki siinä on sulake välissä ettei johot sula. Ainut moka minkä mun autossa voi tehdä niin on että voi startata riippumatta siitä onko virta päällä tai ei.
Kuva
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
B_asco
'Admiral'
'Admiral'

aika hyvin...no tänään saatiin se toimimaan..saa ny nähä käykö mitään :lol:
no eipä kai...olisko sulla ylimääräistä sulakerasian kantta kun mulla meni poikki ne hakaset millä se on kiinni :lol:
olipa jääny lattialle
Vastaa Viestiin