Morjens.Ajattelin kysäistä vinkkejä,miten kannattaisi lähteä muokkaamaan/ehostamaan?Kyseisen senun kuva löytyy jäsenten autot osiolta,se on se ainut kolmelitrainen.Lähinnä aattelin noita korisarjoja,että mistä sais ja onko kalliita?
Senu on tällä hetkellä alkuperäisessä kunnossa,kesäks kyl tulis luultavasti alession F1 17" vanteet.
niin ja lähinnä ny leveet vanteet ja taakse viellä leveemmät... mun mielestä jos senua lähtee rakentaa niin voi mainitsemasi vanne merkin unohtaa.. mutta jokainenhan saa itse päättää...
<font size=-1>[ This Message was edited by: santtu on 2005-02-14 17:25 ]</font>
Kaikki vanteet joissa on leveyttä 9,0" tai enemmän+leveä reuna sopii ulkonäöllisesti hienosti senuun..! Ja korkeuttakin vanteissa sais olla ainakin se 18"..
Mielestäni senun vanteen halkaisijaksi riittää "hätätilassa" myös 17", kunhan leveyttä on tuhdisti. Esim. 8.5x17 eteen ja 10x17 taakse. Sopivia vanteita voisi löytyä esim. Brockilta, AZEVilta ja Keskiniltä. Mielestäni vanteen keskiöt saisivat olla melko massiiviset (iso auto) ja niille sitten seuraksi leveä kiillotettu reuna. Eiväthän nuo mainitsemani vanteet mitään kovin halpoja ole, mutta Deutsche Tuning maksaa... Itse en laittaisi ohutpuolaisia reunattomia vanteita Senatoriin, mutta sehän on toki makuasia. Leveiden vanteiden kaveriksi kun laitat vielä tuhdin madalluksen, niin miellyttää ainakin minun silmääni.