Ja sen tarran kyllä huomaa. Minä en ymmärrä tarra- tai muovipaneeleja, jos on näytettävä puulta niin miksi ei käytetä puuta? Halvan näköisen sisustan niillä ainakin saa aikaiseksi, muusta en menisi niinkään takuuseen...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Makuasia nuo puupalikat, meikä ainaki tykkää niistä. Sen kyllä huomaa kun kattoo mun auton sisustaa.. Ne tuovat jonkinlaista arvokasta ilmettä sisustaan. Mutta kukin tyylillään.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Ompussa oli valmiina noi systeemit,ei ne peitä TÄYSIN tietenkääm.Mutta ohan ne nyt kyllä komiammat entä mustat tavalliset??
Mutta varmaan kannattee ostaa joktku kunolliset ,eikä mitään Bilteman ainutlaatuisia.Mut mun mielipide..
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..
On 2005-02-18 18:05, jarksi wrote:
Makuasia nuo puupalikat, meikä ainaki tykkää niistä. Sen kyllä huomaa kun kattoo mun auton sisustaa.. Ne tuovat jonkinlaista arvokasta ilmettä sisustaan. Mutta kukin tyylillään.
Niin, PUUpalikat, ei tarrat. Sullahan oli puuta ne, puu tuo tosiaan arvokkuutta sisustaan. Mutta kun ne ovat sellaista muovista tarraa, ja näyttävät sellaiselta kilsan päähän, niin onko arvokkaan näkönen? No ei. Jos muovia niin olkoon sitten muovia, mutta ei siitä muovista mitään puuta kyllä saa tekemälläkään...