Tietoja Omega GLT:stä!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
GLT
'Agila'

Viesti Kirjoittaja GLT »

Eli olisin kiitollinen jos joku kertoisi mulle kun ostin Omega -93 GLT:n joka on todella siisti ja kaikki toimii mutta se on eka omega mulle,niin mikä pulttijako,heikkoja kohtia,perusvikoja,onko ajotietokoneessa vikoja jne..? tiedon nälkäisenä jään odottamaan! :smile:
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Pulttijako 5x110

-ruostevikoja
-mitä omituisempia sähkövikoja
GLT
'Agila'

Viesti Kirjoittaja GLT »

Jaahas nuo kaikki viat ovat kyllä vielä outo käsite.... onkohan tuo edes ooppeli...siis se toimii kuin ajatus eikä häpeä uudelle!! toivotaan etten pilaa tuota autoa!
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

No onhan noissa yksilöissä eroja.Toivottavasti olet löytänyt sen hyvän sellaisen.Onnea vaan valitsemallesi tielle.
Ja onhan meitä kohtalotovereita täällä jos apua/neuvoja kaipaat.
GLT
'Agila'

Viesti Kirjoittaja GLT »

no sehän on selvä että meillä kaikilla on taivaspaikka varattu! täytyypä ottaa yhteyttä tänne jos ilmenee jotain odottamatonta! :smile:
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Käytä ruostesuojauksessa niin ei ruostu käsiin.
GLT
'Agila'

Viesti Kirjoittaja GLT »

Joo niin täytyy tehdä koska siihen nähden mitä maksoin kyseisestä kulkupelistä ni moiset satsaukset ei tee hallaa rahapussille! Sellanen tuli vielä mieleen että jos jollain on aluvanteet tuollaseen (perusvanteet) ni olisin kiinnostunut!
astra coupe 2.2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2 »

Onhan mulla tollanen ollut joskus vähän yli 10 vuotta sitten ja oli ihan hyvä peli. Perusomppu . On se vieläkin aivan näyttävä auto.
rekortti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rekortti »

Suurin osa noiden sähkövioista jää ovien väliin...ainakin mitä itellä kyseisistä laitteista kokemuksia.
Jani
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

No 5 vuoden kokemuksella ei yhtään sen omituisempia sähkövikoja kuin missään muussakaan autossa...tietysti jos kyseessä on joku koinsyömä kiertopalkinto,missä kaikki on jätetty tekemättä tai korjattu rautalangalla ja nippareilla,voi olla tietysti toinen juttu... :razz:

Kuva
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
GLT
'Agila'

Viesti Kirjoittaja GLT »

Tämä auto on ainakin pysynyt hyvissä kodeissa koska olen 3 omistaja ja huoltokirja on viimeiseen asti! Lähes tulkoon kaikki omegat mitä olen katsellut on sen näkösiä että olis joku rutto iskeny! Joten oikein yllätyin kun menin katsomaan tuota omaa yksilöä! Ei siis ole mikään koin syömä... :smile:
Waunu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Waunu »

GLT, laitoin sulle privaa.
pekuGM
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekuGM »

GLT sait taas privaa.
BMW X5