vectran vaihteista
A-Vectrassa ei Aina välillä meinaa mennä 2 vaihde päälle ja joutuu kampeamaa oikein voimalla tai sit joutuu rämppäämään..tuo ilmenee välillä mut on tosi vittumainen!Oiskohan se vaihde tanko säädetty väärin..Mulla oli se kadetissa vikana ku ei vaihteet menny nätisti päälle!Oisko kellään säätö ohjeita?
Vectra 2.5 V6 Sport Caravan -00
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
- opeltuning
- 'Senator'

Meikäläisellä on ihan sama homma omassa!!! Toissapäivänä ihan normaalissa ajossa 2. vaihde ei mene päälle ja myös ykkönen takkuilee.. veikkaisin että sieltä on jotkut puslat vaan kulunu. Keskiviikkona pääsee nosturille tutkimaan että mikä siellä hänklää! Ja sitten bestiltä repullinen niveliä jos se vaikka sitten toimis.On 2005-02-16 20:20, storm78 wrote:
A-Vectrassa ei Aina välillä meinaa mennä 2 vaihde päälle ja joutuu kampeamaa oikein voimalla tai sit joutuu rämppäämään..tuo ilmenee välillä mut on tosi vittumainen!Oiskohan se vaihde tanko säädetty väärin..Mulla oli se kadetissa vikana ku ei vaihteet menny nätisti päälle!Oisko kellään säätö ohjeita?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Haa, keksin tänään hätäapua takkuilevaan vaihtamiseen, kun en viitsi tuolla pakkasessa alkaa tutkimaan vivustoa. 2:sen takkuiluhan on mulla jokatalvinen vika, jota ei kesällä muista korjata, kun ei esiinny.
Niin, siis hätäapu on, että kakkoselle vaihtaessa, jos pykälä ei mene silmään niin naksauttaa pakkilukon ylös jotta keppi pääsee enemmän vasemmalle. Tällöin kakkonenkin hyppää loveen....
Ja taas säästyy pakkasremontilta....
Niin, siis hätäapu on, että kakkoselle vaihtaessa, jos pykälä ei mene silmään niin naksauttaa pakkilukon ylös jotta keppi pääsee enemmän vasemmalle. Tällöin kakkonenkin hyppää loveen....
Ja taas säästyy pakkasremontilta....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99