Mistä edullinen kannentiivisteen vaihtaja pääkaupikiseudulla

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Pitko
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Pitko »

Vectra 96 CD Sport (X20XEV) tarvitsisi uuden kannentiivisteen (paisuntasäiliön seinille kerääntyy "öljyvaahtoa")

Näitä ongelmia lienee ollut muillakin, eli missä olette vaihdattaneet ja mitäköhän kustansi ?

Vinkeistä kiittäen...
juzatheman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja juzatheman »

on myös mahdollista että kansi on halki öljy ja vesikanavan välistä. sitä ei käsitääkseni pysty silmin näkemään,mutta selviää koeponnistuksella. eli kun kansi on irti kannattaa se käyttää jossain tutkittavana. voi muuten mennä rahat hukkaan jos kansirempan jälkeen homma jatkuu saman laisena. myös jäähdytysjarjestelmän aivan puhtaaksi saaminen on aika vaikeaa.
juzatheman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja juzatheman »

on myös mahdollista että kansi on halki öljy ja vesikanavan välistä. sitä ei käsitääkseni pysty silmin näkemään,mutta selviää koeponnistuksella. eli kun kansi on irti kannattaa se käyttää jossain tutkittavana. voi muuten mennä rahat hukkaan jos kansirempan jälkeen homma jatkuu saman laisena. myös jäähdytysjarjestelmän aivan puhtaaksi saaminen on aika vaikeaa.
Ascopena
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Ascopena »

Vaihda itse. Ei ole vaikeeta ja säästyy rahaa...tai no en tiedä noista uudemmista autoista. Ainakin kadetteihin onnistuu kohtuullisen helposti.
Vincent
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vincent »

pohjois-helsingin auto opel liikkeistä ja muista harakiri hakkilas.
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Pitko
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Pitko »

Kadettiin olen itse vaihtanutkin, mutta tähän en taida itse ryhtyä vaihtamaan, eikä oikein ole paikkaakaan nyt käytössä...

Pitääpä kysästä noista ehdotetuista paikoista.
Vastaa Viestiin