keskuslukituksen kaukosäätö

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
mivean
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja mivean »

Onko kellään kokemusta keskuslukituksen kaukosäädön asentamisesta a-omegaan tai yleensäkin johonkin ja mistä niitä saa ja minkä hintaisina. Jos joku osaisi selvittää mihin se kaukosäätö oikein kytketään et saadaan ovet auki napista painamalla
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

viiksimies
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viiksimies »

Itse hommasin erillisen kauko-ohjauslaitteen sp-elekrtoniikasta http://www.spelektroniikka.fi/ muuttuvakoodinen, hyväksytty yms. simppeli homma asentaa ja hyvin pelaa. Asensin suoraan keskuslukon releen rinnalle.
Ensin kyselin sitä alkuperäisen releen korvaavaa CD-cardicin boksia, mutta eivät suostuneet myymään...
Maahantuoja kertoi että hyllystä löytyy ja tilattavissa paikalliselta diileriltä. n.15 min selvittelyn jälkeen tuote löytyi kauppiaan kataloogista ja eikun tilaukseen. Viikon päästä tilauksesta soitin ja diileri kertoi että sitä ei ole saatavissa mistään...
calibra88
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja calibra88 »

onko tolla kauko-ohjatulla keskus lukituksella joku sulake? on nääs tommonen avain jossa painike ovet auki ja kiinni ja valo syttyy. Tai missä on ton kauko ohjatun keskus lukituksen tunnistin, en ole varma onko mulla muuta kun toi avain.
viiksimies
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viiksimies »

calibra88 kirjoitti:onko tolla kauko-ohjatulla keskus lukituksella joku sulake? on nääs tommonen avain jossa painike ovet auki ja kiinni ja valo syttyy. Tai missä on ton kauko ohjatun keskus lukituksen tunnistin, en ole varma onko mulla muuta kun toi avain.
Toki sille keskuslukolle sulake sulakerasiasta löytyy. Tuo ohjausboksi löytyy ainakin Astrassa hanskalokeron alapuolelta verhoilun alta. En tiedä onko Calibrassa samassa paikassa.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

eiköhän se vänkärin jalkatilasta löydy
Artsi2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Artsi2 »

Mulle laittoi Tomi Aranko olarinluomassa, espoossa kaukosäädön keskuslukkoon. Hintaa tuli asennettuna 120e, joten ei paljon enää viitsinyt itse alkaa näpertelemään. Kantama saisi olla ajoittain ehkäpä pidempi, mutta hinta/laatu on ihan ok.
Vastaa Viestiin