vectra b:n jakopää
Tuo hinta voimassa kaikissa merkkiliikkeissä ahtamattomiin 16v koneisiin vuosimalliin 2000 asti. Varsin kohtuullinen hinta mielestäni. Itse en ainaakaan 100e takia viitsisi ruveta vaihtamaan, varsinkin kun liikkeestä saa vielä kahden vuoden takuun työlle.On 2005-03-03 07:59, zilakka wrote:
275eur oli oulussa opelilla vaihtoineen kaikki rullat + hihna + vesipumppu. ilman vesipumppua vaihto olisi ollut töineen 100eur halvempi.
Linkki Opelin huoltohinnastoon.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juken on 2005-03-03 15:43 ]</font>
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Jos saa... Aippiukko kävi paikallises Opel liikkees vaihdattamassa jakopään kamat niin eivät suostuneet antamaan kuittia kyseisestä toimenpiteestä. Ilmeisesti pelkäävät ettei 1,6 B Vectrtan jakopää kestä vaadittua matkaa, tai niin olen ainakin kuullut huhua, kun on ilmeisesti muitakin jotka ei ole saanut kuittia 1,6 jakopään remontista.On 2005-03-03 15:42, Juken wrote:
Itse en ainaakaan 100e takia viitsisi ruveta vaihtamaan, varsinkin kun liikkeestä saa vielä kahden vuoden takuun työlle.
Siinä olisi taas kuluttaja-asiamiehelle töitä.On 2005-03-03 19:23, -Petsku- wrote:
Aippiukko kävi paikallises Opel liikkees vaihdattamassa jakopään kamat niin eivät suostuneet antamaan kuittia kyseisestä toimenpiteestä. Ilmeisesti pelkäävät ettei 1,6 B Vectrtan jakopää kestä vaadittua matkaa, tai niin olen ainakin kuullut huhua, kun on ilmeisesti muitakin jotka ei ole saanut kuittia 1,6 jakopään remontista.
Kyllä tuollaisesta pitää kuitti saada,jos asiakas sellaisen haluaa.
Viranomaisetkin saattaa katsoa pitkään,jos ilman kuittia tekevät huoltoja, ts.pimeenä...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Kyllä kaikista ostoksista TÄYTYY saada kuitti ainakin pyytämällä, ja jäähän siitä vaihdosta ja työstä sinne liikkeen tietokantaankin jotain.On 2005-03-03 19:23, -Petsku- wrote:Jos saa... Aippiukko kävi paikallises Opel liikkees vaihdattamassa jakopään kamat niin eivät suostuneet antamaan kuittia kyseisestä toimenpiteestä. Ilmeisesti pelkäävät ettei 1,6 B Vectrtan jakopää kestä vaadittua matkaa, tai niin olen ainakin kuullut huhua, kun on ilmeisesti muitakin jotka ei ole saanut kuittia 1,6 jakopään remontista.On 2005-03-03 15:42, Juken wrote:
Itse en ainaakaan 100e takia viitsisi ruveta vaihtamaan, varsinkin kun liikkeestä saa vielä kahden vuoden takuun työlle.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
No itte en sen tarkemmin asiasta tiedä, et miten asia on menny, mutta appiukko vaan sano etteivät antaneet kuittia työstä ja samalla sano että on kuullu ettei joku muukaan olisi saanu 1,6 B Vectran jakopään huollosta kuittia.On 2005-03-03 20:52, WeskuR wrote:Kyllä kaikista ostoksista TÄYTYY saada kuitti ainakin pyytämällä, ja jäähän siitä vaihdosta ja työstä sinne liikkeen tietokantaankin jotain.On 2005-03-03 19:23, -Petsku- wrote:Jos saa... Aippiukko kävi paikallises Opel liikkees vaihdattamassa jakopään kamat niin eivät suostuneet antamaan kuittia kyseisestä toimenpiteestä. Ilmeisesti pelkäävät ettei 1,6 B Vectrtan jakopää kestä vaadittua matkaa, tai niin olen ainakin kuullut huhua, kun on ilmeisesti muitakin jotka ei ole saanut kuittia 1,6 jakopään remontista.On 2005-03-03 15:42, Juken wrote: