mankka+piuhat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
weber
'Admiral'
'Admiral'

mankka+piuhat

Viesti Kirjoittaja weber »

olisi kyse b-ascon piuhoista, mikäs piuha niistä virtalukolla olevista olisi se mikä heitetään soittimeen? tai siis mikä niistä on se mihin tuon soittimen piuha isketään? vai selviääkö koetinkynällä? avain 2 asentoon ja valon pitäs palaa?
sitte vielä semmonen että mihin kannattaa kytkeä se piuha mikä ohjekirjassa käsketään valokatkaisijalle laittamaan? laitanko siihen vai akulle suoraan?
derous
'Agila'

Viesti Kirjoittaja derous »

Jos tarkoitat mankan valojen himmennys piuhaa illumination tai jotain lukee siinä niin itse olen kytkenyt sen aina ovikatkaisijaan. -(z)-
weber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja weber »

sitä piuhaa just tarkoitin mutta jätin kytkemättä, koska jos piuhassa on virtaa ei soittimesta näe mitään, mutta nyt kun en kytkenyt sitä niin soittimesta kuuluu pieni summerin ääni? mistä johtuu?
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

OFF Topic
Mulla jvc:n mankassa tuo auto dimmer toiminto, mutta ei se mitään himmentele, onko vika siinä että johto on kykemättä? Ku ei oo kuitenkaan ollu niin iso onkelma että ois pitäny ruveta ohjekirjaa lukemaan.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin