No mullakin valikot saa ihan suomen/englannin kieliseks, mutta ne huolto/purku kuvat ja ohjeet on saksaks.blueranger kirjoitti:Mulla pitäis olla varmaan UK-kielellä... sekä EPC että TIS... en oo vielä asennellu...
Opel korjaamoiden tietokoneohjelma!!!
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Juu löytyyhän niitä, mutta useimmiten ovat täynnä vihamielistä koodia. Eli verkkoon laittanu on myös pitäny huolta omsta "tekijänoikeuksistaan" löytyy dialereita porttiohjelmia ja viruksia. jotkut lötynevät vasta kun ohjelma asennettuna koneeseen, jos löytyvät....
Elikkä parempi vaihtoehto olisi vaikka e-bayn kauppapaikan seurailu, löytynee alkuperäisiä levyjä....
Elikkä parempi vaihtoehto olisi vaikka e-bayn kauppapaikan seurailu, löytynee alkuperäisiä levyjä....
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Tämän keskustelun innoittamana tilasin (huusin) eBaystä ( www.ebay.co.uk ) TIS 2004 kahden CD:n paketin hintaan £4 + £6 pk.
. Opel asentajakin tuntui kehuvan softaa...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7960590151
Olisko kellään hyvää OBD II softaa ELM piirille tarjolla. Heittäkää vaikka privaa. Olen myös tehnyt omaa softaa LabView:lla
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7960590151
Olisko kellään hyvää OBD II softaa ELM piirille tarjolla. Heittäkää vaikka privaa. Olen myös tehnyt omaa softaa LabView:lla
hmmm.outoa, kun TIS 2002 näytti olevan jo 3CD:n paketti...HaSe kirjoitti:Tämän keskustelun innoittamana tilasin (huusin) eBaystä ( www.ebay.co.uk ) TIS 2004 kahden CD:n paketin hintaan £4 + £6 pk.![]()
. Opel asentajakin tuntui kehuvan softaa...
Mitenkäs noitten dingeliDongien kans? sait toimimaan?
-öh, "kaverin" softa herjaa koko ajan..
EPC:n löytyi Dongle crack..
On myös eribokseihin binääreitä... jos jollain on motivaatiota tehdä oma ja polttaa se takasin eprommille..
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"