2.0-->2.4i mantaan
2.0-->2.4i mantaan
Olen laittamassa mantaan kaks litrasen tilalle kaks nelosen, tartteeko jarruihin ynnä muihin tehdä muutoksia jotta saahaan leima papereihin?? saattaa olla usei kysyttyä mutta en löytäny 
-
MANTARIINI
- 'Admiral'

Empä muuttanu mitään kun kävin katsastaa omani 2.4:n koneelle oli vain paperit jos luki et 2.0 gsi on mallisarjan tehokkain (oli silloin). Sitä oon miettinyt et mistä saa todistuksen nyt kun mallisarjan tehokkain on i200 malli.Ois hyvä jos joku laittais sellaisen paprun nettiin.Kävin tos vaan kyselee katsatus konttorilta ja ne sano siel i200 näkyy niiden tietokannassa tehokkaimpana mallina, mutta ei näy sen teho tiedot.Niissähän on edessä samat jarrut kuin esim. 2.2:ssa rekussa.Ja heppoja 125
Jäähdytetyt saat esim 2.2 E-rekusta. Girling on vain jarrusatulavalmistaja kuten ATE, Delco yms.
Tuolla hyvä vinkki jarruongelmiin --> http://www.opel6070club.com/tekniset_ti ... /index.htm
Tuolla hyvä vinkki jarruongelmiin --> http://www.opel6070club.com/tekniset_ti ... /index.htm
MANTARIINI kirjoitti:Empä muuttanu mitään kun kävin katsastaa omani 2.4:n koneelle oli vain paperit jos luki et 2.0 gsi on mallisarjan tehokkain (oli silloin). Sitä oon miettinyt et mistä saa todistuksen nyt kun mallisarjan tehokkain on i200 malli.Ois hyvä jos joku laittais sellaisen paprun nettiin.Kävin tos vaan kyselee katsatus konttorilta ja ne sano siel i200 näkyy niiden tietokannassa tehokkaimpana mallina, mutta ei näy sen teho tiedot.Niissähän on edessä samat jarrut kuin esim. 2.2:ssa rekussa.Ja heppoja 125
Eli onko ko.todistus oltava konttorille mennessä???
-
MANTARIINI
- 'Admiral'

Ainakin uskosin niin jos ei tehot niiden koneelta löydy ni miten ne voi tietää paljonko saa olla tehoo.Jospa joku ois katsatanut uusilla säännöillä ja kertos.Mulla oli tosiaan mantan ja omegan lappuset mukana.Sain ne ooppelilta.Mutta tosiaan mantan tehokkaimmaks mallis oli niis merkitty gsi.On mulla skannatut kopiot täs koneella mut en osaa laittaa niitä nettiin 
no osaatko sä laittaa ne mun sähköpostiin?? bulletti@luukku.com
olisin kiitollinen!!
olisin kiitollinen!!
lainaanpa vähän topiccia:
olisiko kellään kuvaa tuommoisesta 2.4 moottorin pakosarjasta? ostin tuossa viime viikolla pakosarjan, ja nyt on ongelmana, ettei siihen saa mistään sitä pakoputken etuosaa... laippa on pari senttiä pitempi kuin muissa, ja noin 80 astetta eri päin... jos näkisi varmasti cih 2.4 moottorista olevan pakosarjan, niin vois verrata..
olisiko kellään kuvaa tuommoisesta 2.4 moottorin pakosarjasta? ostin tuossa viime viikolla pakosarjan, ja nyt on ongelmana, ettei siihen saa mistään sitä pakoputken etuosaa... laippa on pari senttiä pitempi kuin muissa, ja noin 80 astetta eri päin... jos näkisi varmasti cih 2.4 moottorista olevan pakosarjan, niin vois verrata..
joo, se laippa on pitkittäin, ts. koneen suuntaisesti. Etuputki tuohon pakosarjaan maksaa mansikoita, kun vertaa esim. b asconan etuputkeen... taas tuli näköjään turha ostos.
mistä sais edukkaasti semmoisen ruiskun pakosarjan _ja_ etuputken joka passaisi toisiinsa, ja hyvällä säkällä c coupe kadettiin
mistä sais edukkaasti semmoisen ruiskun pakosarjan _ja_ etuputken joka passaisi toisiinsa, ja hyvällä säkällä c coupe kadettiin