Nii-in, tulis aika kalliiks ostaa Nokian renkaiden 215/35/18 kummeja, ku ei sen kokosia ole edes koko tuotannossa.On 2005-01-29 13:13, vectraaa wrote:
ite pitäs kesäks ostaa renkaat ja uusio semmoset on vahvasti pyöriny mielessä! rengaskoko 18" 215/35 et ei tee mieli mitään nokian kumeja ostaa ku maksaa niin perkeleesti!
uudet- vai uusio- renkaat?
On muuten aika raakasti pyydetty jostain Aurorasta ja Hankookista tuo hinta..meinaan vaan että lähes samaan hintaan saa jo ihan oikeitakin renkaita.On 2005-01-30 16:06, Tunari-82 wrote:Epäilen suuresti että ei löydy pinnattuna ton kokoluokan renkaita.On 2005-01-29 13:13, vectraaa wrote:
ite pitäs kesäks ostaa renkaat ja uusio semmoset on vahvasti pyöriny mielessä! rengaskoko 18" 215/35 et ei tee mieli mitään nokian kumeja ostaa ku maksaa niin perkeleesti! itellä on yhet uusio kesägummet ollu ja ihan tyytyväinen olin niihin! et kesärenkaitten puolella ainaki omastamielestä uusio rattaat toimii
Mut auroraa ja hankookkia saa 600€ pintaan per sarja.
Henk.koht en IKINÄ maksaisi Auroran ja Hankookin kaltaista kumeista 600:aa..olkoon koko sitten ihan mikä tahansa!
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
No mistäs suomesta saa ton kokoluokan "oikeaa" merkki rengasta samaan tai halvempaan hintaan?michelin,continental,good year...?On 2005-01-30 20:11, mä wrote:On muuten aika raakasti pyydetty jostain Aurorasta ja Hankookista tuo hinta..meinaan vaan että lähes samaan hintaan saa jo ihan oikeitakin renkaita.On 2005-01-30 16:06, Tunari-82 wrote:Epäilen suuresti että ei löydy pinnattuna ton kokoluokan renkaita.On 2005-01-29 13:13, vectraaa wrote:
ite pitäs kesäks ostaa renkaat ja uusio semmoset on vahvasti pyöriny mielessä! rengaskoko 18" 215/35 et ei tee mieli mitään nokian kumeja ostaa ku maksaa niin perkeleesti! itellä on yhet uusio kesägummet ollu ja ihan tyytyväinen olin niihin! et kesärenkaitten puolella ainaki omastamielestä uusio rattaat toimii
Mut auroraa ja hankookkia saa 600€ pintaan per sarja.
Henk.koht en IKINÄ maksaisi Auroran ja Hankookin kaltaista kumeista 600:aa..olkoon koko sitten ihan mikä tahansa!
No..sitä en lupaa että juuri 600e:n hintaan saa mistään, mutta hyvin lähelle sitä kyllä pääsee..On 2005-01-31 15:10, Tunari-82 wrote:
No mistäs suomesta saa ton kokoluokan "oikeaa" merkki rengasta samaan tai halvempaan hintaan?michelin,continental,good year...?
Ei vaan kannata lähteä kaupantekoon keväänkorvalla vaan syksyllä talvirengaskauden alettua..tai miksei vielä hyvinkin näihin aikoihinkin..
Itse olen tässä juuri kierrellyt rengasliikkeitä kesärenkaita haeskelemassa ja aika "kohtuullisia" tarkouksia tulee oikeastaan joka paikasta. Se on selvä että ei ehkä kannata lähteä varta vasten etsimään jotain tiettyä merkkiä ja rengastyyppiä, koska kaikkea ei ole tähän aikaan saatavilla..sitähän he myyvät mitä on jäänyt viime kesästä jäljelle, joten se rajaa valikoimaa toki.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
Näyttäis että tässä topicissa on enimmäkseen puhuttu talvirenkaista mutta nyt on kevät tulossa niin millaisia kokemuksia teillä on Agi Däckin kesärenkaista? Kuluuko nopeammin kuin uudet renkaat? Hakeeko uria, ominaisuudet sateella ym.? Ajattelin ostaa tohon mun ritsaan agin 185/70R13 kummet, saattaa tietysti olla että paremmat käytetyt löytyisi halvemmalla mutta mistä nekin löytää ja sitten ne pitäs tietenkin hakea jostain paskhakönkään kurusta.
Mulla oli Agi Däckin kesikset ja mielestäni olivat ihan hyvät. Makuasia toki myös. 20000 km ajoin ja kuluneet toki olivat, mutta olisin vielä ainakin yhden kesän ainakin niillä ajanut (auto oli Astran painoluokkaa). Joka toinen kesä eturenkaiden ja takarenkaiden paikat kun vaihtaa, niin kuluvat tasaisesti. Mielestäni kulutuspinta kesti sen mitä merkkikuminkin. Hintaansa nähden mielestäni hyvät kiekot. Mitä painavampi auto, sen nopeammin renkaat kuuluu. Nykyiseenkin ostan Agin kesikset ainakin kun se aika koittaa.
CR renkaat ihan paskoi. Ekoturbon renkaat ihan hyviä.
Kyselkää täältä ekoturbon renkaita, saa halvalla!
noinu@jippii.fi
Kyselkää täältä ekoturbon renkaita, saa halvalla!
noinu@jippii.fi
Tuokaan ei aina pidä paikkaansa.mä kirjoitti: Ei vaan kannata lähteä kaupantekoon keväänkorvalla vaan syksyllä talvirengaskauden alettua..tai miksei vielä hyvinkin näihin aikoihinkin..
Kyselin rengasmaailmasta tammikuussa eräitä kesärenkaita ja olivat onneksi silloin loppu.
Nyt samat kumit melkein 100€/srj halvemmat