edullinen dvd soitin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
yellow coupe

edullinen dvd soitin

Viesti Kirjoittaja yellow coupe »

mistä saa edulliset dvd näytö tai soitin autoon?siis semmoset moottoroidut näytöt ja erikseen dvd soitinta :cry:
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Käy tutkimassa tuolta:

www.kitupiikki.net
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

C20XE-Veccu kirjoitti:Käy tutkimassa tuolta:

www.kitupiikki.net

Kyseinen herra tilaa tavarat tuolta-> http://www.tsnversand.de
ja ottaa hillot välistä.
Henk. koht. minulla ei ole hyvää sanottavaa kyseisestä liikkeestä ja toimintatavoista.
tto
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tto »

Ooppelimies kirjoitti:
C20XE-Veccu kirjoitti:Käy tutkimassa tuolta:

www.kitupiikki.net

Kyseinen herra tilaa tavarat tuolta-> http://www.tsnversand.de
ja ottaa hillot välistä.
Henk. koht. minulla ei ole hyvää sanottavaa kyseisestä liikkeestä ja toimintatavoista.
Ainakin Pioneerin autoradiot ovat molemmissa saman hintaisia, kitupiikissä hintaan vaan sisältyy toimituskulut...
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

tto kirjoitti: Ainakin Pioneerin autoradiot ovat molemmissa saman hintaisia, kitupiikissä hintaan vaan sisältyy toimituskulut...

Minulle on ihan sama, mitä tämä pulju lupaa.
Äijä yritti retkuttaa kaveriani ihan kympillä.
Tavara tuli, mutta olikin käytetty.
Vaikka heppu jäi kiinni housut kintussa, niin silti kiisti asian loppuun saakka.
:evil:
tto
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tto »

No, mitä itse olen sieltä tilannut, kaikki on ollut mitä pitikin. Mutta alkuperäiseen aiheeseen: www.caraudio24.de on noita paikkoja edullisempi, ja toimittaa postiennakolla.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Itsekkin olen yrittänyt ettiä jotain edullisia dvd-soittimia / näyttöjä.

Löysin kyllä jonkun suomalaisen nettisivun, mutta unohdin sitten kyseisen paikan ja en ole sen jälkeen sitä löytänyt.. :cry:

Tässä jotain sivuja, joista saattaa jotain löytyä:

www.ricerockets.org
www.digitaali.info
www.autostudio.fi
www.nr-autovaruste.com
www.cartft.com

Jos joku tietää jotain hyviä saksalaisia sivuja missä olisi näitä "halpamerkkejä" niin saa kertoa.
Corsa OPC -09
Croft
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Croft »

miksi suotta laittaa pelkkää dvd-soitinta? huomattavasti järkevämpi ratkaisu olisi ainaki omasta mielestä esim. x-box. autossa ei kuitenkaa tule niin paljoa katottua mitn leffoja, että pelkästä dvd pyörittimestä olisi suurtakaan hyötyä. x-box:lla kuitenki pystyy pelailemaan, ja mikä tärkeintä modattuna siihen saa kovon kiinni niin loppuu samalla myös cd- ja dvd-levyjen kanssa räveltäminen.

näyttöjä saa kyllä ihan edullisesti, mutta jos hyvän ja halvan haluaa, joutuu yleensä ostamaan molemmat erikseen. jos moottoroimaton näyttö kelpaa niin tuota autostudion 7" tft:tä on kyllä joka paikassa kehuttu hinta/laatusuhteeltaan käypäseksi laitteeksi.
mutta miksi sijoittaa 300€ 7" näyttöön, kun silläkin rahalla saa jo erittäin hyvän kotikäyttöön tarkoitetun 15" tft:n. tietysti sijottamisen kanssa voipi tulla pieniä ongelmia, mutta eihän tuo mahdotonta ole.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Tosta 400dollariin tv-virittimellä.

http://mp3playerstore.com/stuff_you_nee ... -700TV.htm
Temezz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Temezz »

Siis toi MP3Store pesee hinnoillaan EU:n vastaavat ihan satanolla!!! Esim. KAKSI kappaletta 7" näyttöjä hintaan 249$...eli n.190€...ei oo todellista..sitten ku vielä keksis et miten toi tilauskuvio oikeen menee tuolta rapakon takaa tilatessa..onko tulleja tms. ja onko postikulut tosiaan vaan 29$...onko joku tilannut jenkeistä ikinä mitään? Ja mikä toi PayPal oikeen on...ku ei millään viittis luottokortilla tilata.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Temezz kirjoitti:Siis toi MP3Store pesee hinnoillaan EU:n vastaavat ihan satanolla!!! Esim. KAKSI kappaletta 7" näyttöjä hintaan 249$...eli n.190€...ei oo todellista..sitten ku vielä keksis et miten toi tilauskuvio oikeen menee tuolta rapakon takaa tilatessa..onko tulleja tms. ja onko postikulut tosiaan vaan 29$...onko joku tilannut jenkeistä ikinä mitään? Ja mikä toi PayPal oikeen on...ku ei millään viittis luottokortilla tilata.
lähettääkö ne ees suomee???
sitten jos tilaatte niin tilakkaa kimppatilaus niin tavaraa on enemmän ja voi tulla varmemmin perille. kai :lol:
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kume »

http://www.jh-sound.fi/

Tuolta tilasin omani. Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Joo ite oon sieltä tilannu tuollaiset aurinkoläppä näytö ja todella toimivat vehkeet on! Näyttökin on paljon parempi kuin esim. kaverilla ole Autostudiosta ostettu Lava merkkinen dvd-näyttö yhdistelmä. Joo toi 30$ on ne postikulut ja toimitus kestää 3-5päivää, jos olet ekakertalainen tilaaja niin vaativat VISA:stasi kuvan ja sen numeron joka siinä kortinetupolella on. Eli vaativat vain VISA:a, ei muuta. Lähettäkää niille mailia sinne niin kertovat tarkempia detaileja...
viljami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viljami »

tätä minä kuolaan.
www.millionbuy.com

Hankaluksia kuljetustavan valinnassa, sekä maksutavoissa. En kyllä ole niihin tutustunut kamalasti, eli voi onnistua aivan ok. toimitus maa oli kylää muistaakseni mahdollista valita Suomeen.

Jos joku on tilanu sieltä niin pistäkää ihmeessä faxia tänne.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
Temezz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Temezz »

Virimies kirjoitti:Joo ite oon sieltä tilannu tuollaiset aurinkoläppä näytö ja todella toimivat vehkeet on! Näyttökin on paljon parempi kuin esim. kaverilla ole Autostudiosta ostettu Lava merkkinen dvd-näyttö yhdistelmä. Joo toi 30$ on ne postikulut ja toimitus kestää 3-5päivää, jos olet ekakertalainen tilaaja niin vaativat VISA:stasi kuvan ja sen numeron joka siinä kortinetupolella on. Eli vaativat vain VISA:a, ei muuta. Lähettäkää niille mailia sinne niin kertovat tarkempia detaileja...
Mites toi toimitus meni eli tuliko ne ihan kotiovelle asti niin kuin esim. monesti kun olen saksasta kamaa tilannut? Visaa en omista mutta olihan siellä PayPal ja Mastercard myöskin hyväksyttävien maksutapojen joukossa...luulisi siis niidenkin kelpaavan.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Vastaa Viestiin