häpesin jotenka soitin sitten paikalliseen ja varasin ps2, gt4, ja ton logitechin Logitech Driving Force Pro ratin 310e koko hoito...5.1 äänet ja 28" laajakuva odottaa illalla
Sanek kirjoitti:Tänään just ostaa päräytin Lotarin ja siihen vähän viripalikkaa
On aikas vekkuli vehje 700 ja risat Nm ym...
On vaan aikas holtiton ajaa, tai siis täytyy olla varovainen kaasun kanssa.
Löytyikö muuten 90-luvun alun kaupasta vaiko 80-luvun?
Ajattelin vaan kun ilmotuksissa toi on kerrottu olevan '89 mutta se minkä näin oli '90
Mä ostin VR4 Galantin 9800 creditillä ja siihen on uponnut AIVAN älytön määrä fyrkkaa ja siinä ei ole vasta kun 320hv... ei jeesus, eikä sillä ees pärjää Turbo Cupissa...
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Mixu_N kirjoitti:Mut en tiä, mut on se peli vaikee... voi jeesus
Mä ostin VR4 Galantin 9800 creditillä ja siihen on uponnut AIVAN älytön määrä fyrkkaa ja siinä ei ole vasta kun 320hv... ei jeesus, eikä sillä ees pärjää Turbo Cupissa...
vinkkinä voin sanoa että yksi parhaista alotus autoista on mitsu evo gsr hintaa oli muistaakseen jotain 9800
onko noissa driving forcen ja pron välillä millaiset erot...lähinnä noissa tärinä efekteissä?kertokaa joku kuka on molemmilla ajanut?onko muuta mainittavaa eroa kuin 900 asteen ohjaus ja vaihteet kepissä?
EI!!
tänään tuli postissa peli ja lykkäsin koneeseen sisään ja pleikka vaan toteaa "disc read error" siinä vaiheessa alko hieman kiehumaan no rauhotuin onneksi hetkessä kun huomasin gt2 ilmestyneen jostain ja kokeilin vähän sitä nyt lähetin hieman kyselyä verkkokauppaan jotta saisi vaihdettua uuteen
jakke_84 kirjoitti:milai ne GT3:n tallennukset saa GT4:ään?
sitähän kysytään ainakin alussa että haluatko siirtää?mulla ainakin kysyi vaikka oli kakkos portin muistikortissa ne gt3 ja prologue.itse en halunnut mitään sponsoritukea...olen ajanut kaikki turismot 100%:iin,paitsi gt3(96,2) ottamatta mitään apuja.eikös se ole olevinaan simulaattori,ei oo noita sponsoreita nurkissa pyöriny...