Ööö, siis tuleeko ne boonukset GT3:sta vai Prologuesta?omega16T kirjoitti:sitähän kysytään ainakin alussa että haluatko siirtää?mulla ainakin kysyi vaikka oli kakkos portin muistikortissa ne gt3 ja prologue.itse en halunnut mitään sponsoritukea...olen ajanut kaikki turismot 100%:iin,paitsi gt3(96,2) ottamatta mitään apuja.eikös se ole olevinaan simulaattori,ei oo noita sponsoreita nurkissa pyöriny...![]()
![]()
![]()
Gran Turismo 4

-I CAN FEEL THE NEED, THE NEED FOR SPEED-
RWD Kumikuningas '07
Kaveri osti aikoinaan PC:lle tarkotetun Logitechin Force Feedpackin, ku Pleikka mallit oli loppu ja hyvin toimii.Jarno.v kirjoitti:Pitääkö ps2:seen olla oma ruorinsa, käykö pc:n usb ratit??
Kannattaako ilman rattia yrittää ajaa?
Muista merkeistä ei oo tietoa.
PS. Noissakaan ei oo muuta eroa, ku: Pleikka-Siniset kahvat ja GT3 tekstit ja PC-Punaset kahvat ja ilaman tekstiä...

RWD Kumikuningas '07
Logitechin USB-ratit toimivat sekä PC:ssä että PS2:ssa. Microsoftin USB-ratit (joita ei enää tehdä) eivät toimi PS2:ssa.Jarno.v kirjoitti:Pitääkö ps2:seen olla oma ruorinsa, käykö pc:n usb ratit??
Kannattaako ilman rattia yrittää ajaa?
Minullakin on PS2:lle tarkoitettu sininen Logitech PC:ssä kiinni, mutta kun muutan takaisin Suomeen, niin täytyy kytkeä se PS2:een ja pelata tuota GT4:sta. GT3 jäi sitten pelaamatta muuten kuin moninpelimoodissa...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No niin, nyt tuli peli haettua...
Ja vastaanpa tässä omaan kysymykseeni, eli GT3:sta saa credittejä max. 100000 ja Prologuesta ainakin kaks ekaa lisenssiä, tiedä sitten, jos olis ollu kaikki kultasia pyttyjä, et olisko tullu enemmän lisenssejä...
Alotin ajelut HPA Motorsportin valmiiks virittämällä R32 Golffilla, 552Hp ja 826.13Nm... Kulkee kivasti...
E. Hain pelin: Tavaratalo Lehtinen SJK, 49.90...
Ja vastaanpa tässä omaan kysymykseeni, eli GT3:sta saa credittejä max. 100000 ja Prologuesta ainakin kaks ekaa lisenssiä, tiedä sitten, jos olis ollu kaikki kultasia pyttyjä, et olisko tullu enemmän lisenssejä...
Alotin ajelut HPA Motorsportin valmiiks virittämällä R32 Golffilla, 552Hp ja 826.13Nm... Kulkee kivasti...
E. Hain pelin: Tavaratalo Lehtinen SJK, 49.90...

RWD Kumikuningas '07
gt3:sta ainakin,mut jos oikein ymmärsin tuolta konsolinetin puolelta niin prologue auttais myös jotenkin.itse myös vuorottelen pc:n ja pleikkarin välillä tuota driving forcea.ei muuta kuin ajurit laittaa niin toimii.ilman rattia fiilis jää aika vajaaksi...käy koittaa jossain eroa .ratin ajurit tuolta:Cee_mies kirjoitti:Ööö, siis tuleeko ne boonukset GT3:sta vai Prologuesta?omega16T kirjoitti:sitähän kysytään ainakin alussa että haluatko siirtää?mulla ainakin kysyi vaikka oli kakkos portin muistikortissa ne gt3 ja prologue.itse en halunnut mitään sponsoritukea...olen ajanut kaikki turismot 100%:iin,paitsi gt3(96,2) ottamatta mitään apuja.eikös se ole olevinaan simulaattori,ei oo noita sponsoreita nurkissa pyöriny...![]()
![]()
![]()
http://www.logitech.com/pub/techsupport ... 440fin.exe
Todennäköisesti väärässä.