Ajovalojen pesurin pois kytkeminen
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
-
veecuilija
- 'Admiral'

-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
On 2002-11-18 11:36, veecuilija wrote:
Katkaise pesureille tuleva johto, ja laita jokin tulppa johdonpäähän. Näin minä kerran tein Kadettiin.
Mikäli pesureille tulee erillinen johto niin eikös silloin kannattaisi poistaa koko möhkäle, siis erikseen olisi lampun ja lasien pesimien moottori. En ole hirvittävästi viel tutustunut tuon anatomiaan... mikä olisi hyvä laittaa tulpaksi, mikäli ovat samassa moottorissa, jotta pitäisi nesteet sisällään ja ei vuotaisi...
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
-
blueberry05
- 'Admiral'

sulakkeet b vecus
onko toi 9 sulake norm. valokatkaisemen alla olevas rasias
mitä releitä on akun yläpuolella oleva kotelo
mitä releitä on akun yläpuolella oleva kotelo
Metro-autosta antoivat vinkin poistaa akun yläpuolella olevasta rele-rasiasta ORANSSIN värinen rele.
En tiedä miten tuo sähköisesti eroaa 9 sulakkeen irroituksesta, mutta itse olen muutamasta autosta releen nypännyt irti ja hyvin toimii.
Nopeasti ajateltuna tulisi mieleen, että siellä 9 sulakkeen takana olisi jotain muutakin, mutta tietoa ei ole.
Niin tuo sulake sitten on siellä ratin alla.
En tiedä miten tuo sähköisesti eroaa 9 sulakkeen irroituksesta, mutta itse olen muutamasta autosta releen nypännyt irti ja hyvin toimii.
Nopeasti ajateltuna tulisi mieleen, että siellä 9 sulakkeen takana olisi jotain muutakin, mutta tietoa ei ole.
OPEL KADETT B -73 Festival
OPEL ASTRA K -16
OPEL ASTRA K -16
Itse otin aikoinaan pelkän sulakkeen irti, mitään muuta en ole huomannut kuin, että lampuille ei tule vettä!Eeti kirjoitti:Metro-autosta antoivat vinkin poistaa akun yläpuolella olevasta rele-rasiasta ORANSSIN värinen rele.
Astra Dti 2.0 Y20DTH -99, MYYTY
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06