Minkä laista alustaa muilla on farkussa?
Alustasarjaa tässä ostamassa ja mietityttää pari seikkaa,
jos ostan 50/30 niin tippuukohan keula niin paljon että perä on taivasta kohti ja keula viistää maata? Paljonkohan toi alusta todellisuudessa laskee vaikka laittaisiki 50/30 satsin alle?
On se niin hankalaa olla ostamassa madallus satsia kun alkaa pohtimaan että minkä tyyppisen alusta ostaa
Laittasin koko paketin jouset+iskarit, esim. KW, Koni
Mulla on caravanissa KW-jouset ja edessä Bilstein Sprint iskarit, taakse ei saanu sillon Bilsteiniä kun ei ollu maassa niitä...
Edessä on iskarit toiminut moitteetta,iteasiassa parhaat iskarit mitä on koskaan ollu mulla missään autossa, mut näkyy hinnassakin.
Taakse ei ole löytynyt toimivaa kaasu iskaria, aina muutaman viikon käytön jälkeen ne alkaa olla finaalissa.
KYB meni poikki alapäästä,Sachs on menny muuten sököksi
Pitäs kun joutas alkaa kaiveleen niitä Bilsteiniä jos sais takakin sellaset...
itse tilasin KW:n 30/30 alustasarjan (iskarit ja jouset) ei kyl löytyny maahantuojalta mutta tulee joskus kuun vaihteessa ehkä! 50/30 olis löytyny heti mut jää vähän törkeen näköseks ku perä korkeel ja keula alhaal, ennestäänkin perä korkeella jos se nyt laskis vähän. bilstein olis löytyny joka nurkkaan mut madallukselle suunnitellut oli nii älyttömän hintaset et ei raaskinu! ei tällä minnekään radalle.com lähetä kuiteskaa ajelee
No en taida sitten laittaa tommosta 50/30 satsii jos perä jää korkealle. Pitää kattoa sitten jonkin muun laista satsia.
Osaakohan sitä päättää minkä laisen satsin sitä sitten ostaa
wiquel kirjoitti:Mulla on Weitecin pelkät jouset -30mm. Perä laski ainakin 50mm! Eli nyt mennään aika tasapainossa verrattuna vakioon korkeaan perään.
Minkä lainen madallus sulla keulassa on?
Minkäköhän verran todellisuudessa tippuu auto jos laittas tommosen KW 50/30 satsin alle, onko keula aivan maassa vai meneenköhän auto suhteellisen tasapainoon.
Kyllä tämä madallus satsin hommaaminen tuntuu hankalalta
ai niin..unohtu mainita että tuo 50/35 oli semmonen. että itselle ei ainakaan olis tarvinnut olla milliäkään matalampi...en tiie kertoko kuva koko totuutta, mutta 17" renkailla renkaan yläreuna oli kaaren kohdalla eessä ja takana..kun myin ton pois syksyllä, ja laitoin myynti renkaat, 14" alle, oli alusta liikkeesee menneessä semmonen, että jäin koti pihan normaaliin kanttariin pohjasta kiinni...eli apaut 7-8cm maavaraa..kuoleentu vissii sen verran alusta käytössä...ei olis mitää 14" enää alle voinut oikeesti laittaakaan..
Laitoin omaan autoon viikko sitten Cobran -40mm/-30mm madaltavan jousisarjan ja minusta tippui kyllä aika reilusti.. ei ainakaan keula tartte tippua yhtään enempää.. tää nyt on vain minun mielipide..