Mantan bensan kulutus?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Mantan bensan kulutus?

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Kuinkas paljon toi 2.0i manta kuuluu viedä bensaa satasella? Tuntuu että vie runsaasti enemmän mitä pitäisi? Onko mulla ruiskun säädöt vitturallaan ku muuteskin huomaan että kylmänä käy suhtkoht hyvin ja lämpimänä alkaa röpöttämään? Ja sitten vielä sellainen juttu että voiko Manta lakata käymästä vaikka tankissa olisikin vielä muutama litra jäljellä löpöä? Että täytyykö siellä kokoajan pysyä vähintään esim 5 litraa?
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Pahoittelen! Tuli kahteen kertaa tää viesti
MANTARIINI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja MANTARIINI »

Mulla vie noin 7-8 litraa sataselle matka ajos ja kylil jotain 10 litraa.Ainakin mulla voi ajaa tankin tyhjäks alkaa vaan sit kun on tosi vähän bensaa ni nykii.Tyhjäksihän ei yleensä kannattas ajaa koska pumppu kärsii :-?
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Jos siinä on kaasarimallin tankki, niin sitte tulee ongelmia "tyhjällä" tankilla.

Kyllähän nuo Mantat ja Asconat ovat isoruokasia ainakin talvella. Mulla+parilla kaverilla vei talvisin 10-15L seka-ajossa.

Omalla pääsin kesällä 7,2L maantiellä nelivaihteisella laatikolla+virinokalla...
Vastaa Viestiin