EDIT: vanteet siis anterat, jos on tärkeäkin tieto...
Pyöränpultteja?
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Pyöränpultteja?
eli, ei varmaankaan voi laittaa kesäfillareita noilla vectran omilla peltivanteiden pulteilla...siis 17" alut alle tulossa, mutta pultit puuttuu..entäs sitten, mistäs saa ostettua niihin sopivat pultit..ja mielellään eri hintaluokassa kuin viime kesänä stillauton omat pultit (n.90 euroa)..kertokaas mistä saan hommattua noihin aluihin sopivat pultit, ja vaikka peltivanteiden pulteilla käviskin, niin onhan se toki jo ulkonäkö kysymyskin.. 
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Itselläni on tsw venomit ja peltivanteet samoilla pulteilla kiinni.
Tämä siitä syystä että ko. pultit jotka alujen kanssa kanssa tuli ovat identtiset noitten peltivannepulttien kanssa.
Ja hyvin nuo peltivanteet on pysyneet. Eri asia sitte jos on jotaki spesiaalipultteja nii eihän niitä voi käyttää. Mutta noita kyllä.
Nii, kesällä tietty siinä sitten yks McGard-lukkopultti joka renkaassa...
Tämä siitä syystä että ko. pultit jotka alujen kanssa kanssa tuli ovat identtiset noitten peltivannepulttien kanssa.
Ja hyvin nuo peltivanteet on pysyneet. Eri asia sitte jos on jotaki spesiaalipultteja nii eihän niitä voi käyttää. Mutta noita kyllä.
Nii, kesällä tietty siinä sitten yks McGard-lukkopultti joka renkaassa...
There's no such thing as flawless Opel.
Mulla oli kanssa se onkelma kun ostin käytetyt vanteet.
Mulla oli kyllä aluvannepultit mutta liian lyhyet, joten ostin paikallisesta rengasliikkeestä pulttisarjan ja makso 30€.
Myyjä otti jostain aluvannesatsista ne pultit ja olivat kuulemma halvempia niin.
Mulla on muuten noissa uusissa vanteissa tosi pienet ne reiät että piti ostaa pienempi hylsy ettei turmele niitä reikiä.
Merkkiä Advanti Racing.
Mulla oli kyllä aluvannepultit mutta liian lyhyet, joten ostin paikallisesta rengasliikkeestä pulttisarjan ja makso 30€.
Myyjä otti jostain aluvannesatsista ne pultit ja olivat kuulemma halvempia niin.
Mulla on muuten noissa uusissa vanteissa tosi pienet ne reiät että piti ostaa pienempi hylsy ettei turmele niitä reikiä.
Merkkiä Advanti Racing.