Käväsin piruuttani vielä kerran kats. ukon luona, kun meinasin jo pistää asconan palasiksi ja maailmalle, niin setäpä sanoi, että hyvä auto ja nappasi leiman paperiin.
Täytyy varmaan tehdä lotto.
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vuosina 97-04 on tullu käytettyä asconoita leimalla yhteensä 8 kertaa, ja vain kerran (vuonna 2000) meni suorilta läpi. Aina on siis pitänyt jälkitarkastuksessa käydä.
Itse meinasin vielä kesällä oman Ascon katsastaa ja tällä hetkellä ei ole tiedossa muuta vikaa kuin takajarrut (uudet kengät ellei mene kaikista nurkista vaihtoon ja levyä myös taakse) sekä kaasari täytyy säätää (ihan perusteellisesti läpän väliä myöden, ei siis pelkkiä päästöjä). Mahdollisesti vielä kuskin ovi vaihtaa, kun alanurkasta ruostunut pala pois ja viimeksi tuli vain siitä huomautus.
E: typot
<font size=-1>[ This Message was edited by: Vinski on 2005-03-02 23:00 ]</font>
Kiva mä oon katsastanu mun asconan kaks kertaa kummalki kerral uusinta näyttöön vaikka katsastus välii oli 8kk ja sillonki oli 1kk seisomas eli 7kk ajos tää ei oo reiluu
Joo en tiiä mitä ne kiroaa katsastusmiehiä, jos auton jarruissa on vikaa..?
Mulla ei ole ikinä pompannu mikään auto katsastuksesta, ja niitä on 77 kadetista- 94vectraan. Kattoo vaan ennen katsastusta ettei siinä ole mitään vikaa ja sitten käy hakeen leiman, turha sinne on mennä tarjoamaan jos itekin tietää että siitä on joku paikka paskana.