Manta 400 konepeitto (kuva)
En ole sen paremmin hintaa pohtinu.
Olen tässä hiukan koittanu kysellä,et mitä sellasest sais? Uus on kuulemma joskus maksanu mattigilla 459e,mut niitä ei ilmeisesti saa enää mistään uusia?
Olen tässä hiukan koittanu kysellä,et mitä sellasest sais? Uus on kuulemma joskus maksanu mattigilla 459e,mut niitä ei ilmeisesti saa enää mistään uusia?
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis
Katsoppas oikeen tarkasti noita kuvia mitkä linkitin. Huomaat kolmioiden olevan samanlaisia kuin topicin aloittajan kuvassa olevassa peitossa. Ja kyllä ne kolmiot eivät näytä symmetrisiltä jos kuvat on otettu vähänkin viistosta.On 2005-02-17 21:01, Keme wrote:
Siten munillaan, että nuo kolmiot eivät ole symmetristä nähneetkään. Kolmioiden heitonhan näkee sokeakin mailin päästä ilman opaskoiraa. Siltä tuo kuva ainakin näyttää.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juheksi on 2005-02-25 16:31 ]</font>
-
kumimuumi
- OCF Member

Niin etteikö suorakulmasen kolmion kuulukaan olla suorakulmanen vai huijaako kuva katsojaansa? Osa kolmioista näyttää olevan aika epämääräsen muotosia siinä ekassa kuvassa. Tosin mä en olekaan mikään taiteilija, joten mulla saattaa silmät killittää miten sattuu, ja muutenkin kaikki valkonen sattuu silmissä ja sielussa kun 40 aamulla joutuu opetella hiihtämään sotaväen paskoilla suksilla

ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Tarkistin vähän noita paljon puhuttuja läpiä
ja ei ne mitää viimeisenpäälle oo. Eli heittoja on vähän joka suuntaan.
Eli kuluttajille myydään kovaan hintaan täyttä p...a?Itse jos tosta muotin teen,ni täytyyhän se fiksata ensin asialliseks,ettei sit jokaista joudu korjaa mitä siitä tulee.
ja ei ne mitää viimeisenpäälle oo. Eli heittoja on vähän joka suuntaan.
Eli kuluttajille myydään kovaan hintaan täyttä p...a?Itse jos tosta muotin teen,ni täytyyhän se fiksata ensin asialliseks,ettei sit jokaista joudu korjaa mitä siitä tulee.
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis