Omega A "Jurina"

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Omega A "Jurina"

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Missä vika ´89 omegassa, jurinaa ja tärinää kuuluu sekä tuntuu ajaessa jä kääntyessä varsinkin kartturin puolelta edestä. Pallonivel on uusi, joten antakaapa ehdotuksia!!

Itse veikkaisin laakeria, mutta koska hinta hivelee 100e niin aattelinpa kysyä jos vika oiskin halvempi... Eli tarjotkaa vinkkejä, halpoja laakereita ja vaikkapa että onnistuisko sen laakerin vaihto autotalli olosuhteissa...?!?! Kiittoshh etukäteen!!
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Jos se edestä kuuluu ja juristaa varsinkin toiselle puolelle kääntäessä, niin vika on melkein laakerissa...Ja laakeri on helppo vaihtaa kun se siinä tulee koko napa mukana, tästä johtuu varmaan sen hintakin.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Omega A "Jurina"

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Virimies kirjoitti:
Itse veikkaisin laakeria, mutta koska hinta hivelee 100e niin aattelinpa kysyä jos vika oiskin halvempi...
Mistäs olet oikein hintaa kysynyt? Eihän se laakeri ole Motonetissä kuin vajaa 70 euroa:
Omega+ABS (sopii myös ilman ABS:ää). . . . . . . . . . . . 21-1139 69.90 ???
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

No se hintahaarukka menee tollain just 70-110e, tosin biltemassa on 55 mutta onko siihen luottamista?? Kokemuksia Bliteman laakereista???
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Varmaa tietoa/kokemusta ei ole, mutta itse jättäisin Bilteman autovaraosat sinne varaston hyllyyn...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Vastaa Viestiin