Ola1983 kirjoitti:Täällähän on hirveet matsit käynnissä... JUBE tulit tänään vastaan tai sii käännyit samaan aikaan latolankadulle tossa päivällä mä ajoin transporterilla...
Joo mä vilkuttelin sulle pitkiä! Huomattu on!
Eihän se Jone voi olla tuunailematta... tuleeko hillittyä vai vääständvuurious meininkiä?
Ja Harri! Kyllä nyt 8 sentin tuntipalkalla tekee vaikka mitä! Memberlogo vaan sun ihqn nicin alle niin ei tarvii hävetä!
kuka ottaa seuraavaan miittiin hallitunkin ja ristikkoavaimen jos mä tuon pari kolmetoistasta 4 kertaa satasta poltettavaks? Joko marjalassa on asfalttia näkyvissä? Yritin itte eilen sorsalla polttaa ja kaikki tietää mitä siinä kävi...
Pai tu vei! Näin tässä toissa päivänä tai kolmepäivää sitten sellasen punasen kadetin mikä oli EHKÄ muuten vakio mut ainakin keulaa oli pudotettu ja kontti tasotettu? En ainakaan huomannu mitään härpäkkeitä? Tuulilasissa oli tarra mahdollisesti clubin nettiosote? Kenen kuka mitä ja häh?
Jupe B kirjoitti:kuka ottaa seuraavaan miittiin hallitunkin ja ristikkoavaimen jos mä tuon pari kolmetoistasta 4 kertaa satasta poltettavaks? Joko marjalassa on asfalttia näkyvissä? Yritin itte eilen sorsalla polttaa ja kaikki tietää mitä siinä kävi...
Pai tu vei! Näin tässä toissa päivänä tai kolmepäivää sitten sellasen punasen kadetin mikä oli EHKÄ muuten vakio mut ainakin keulaa oli pudotettu ja kontti tasotettu? En ainakaan huomannu mitään härpäkkeitä? Tuulilasissa oli tarra mahdollisesti clubin nettiosote? Kenen kuka mitä ja häh?
Joo mä oon kanssa nähny pari kertaa ton saman kadetin...
jahas, takas maisemissa...ainakin pari päivää. näkikös kukaan muu kuin leevi sitä e muna kadeemii mikä oli raiskattu aivan täysin takakaarien osalta? aivan järkyttävästi tehty pyöreeks
NIIN! Kävin eilen timpan pirssissä kyselemässä koeajotilaisuutta astra GTC:hen ja uuteen ensviikolla tulevaan tigraan...vastaus oli tyyliin en osaa sanoa. Lupasi olla Heikkiin yhtedessä mailitse kun on mahdollista. Mietittiin sitten Heikin kanssa että olis varmaan mullakin ollu maili mihin olla yhteydessä. Eli vähän suppeakatseista meininkiä sielläpäin kiitti.