Mantan käyntiongelma (Avuton idiootti tarvii taas apua :( )

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Mantan käyntiongelma (Avuton idiootti tarvii taas apua :( )

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Oon tästä samasta viasta jauhanut jo aika paljon mutta en oo vieläkään saanut tarvittavaa apua.. Eli mullahan on toi korinvaihto Manta-B ja pitäisi pistää se tässä pian vakuutuksiin mutta ei sillä uskalla ajaa ku käy niin huonosti ja lähtee käymään miten sattuu :( Tässä vähän aika sitten vaihdoin siihen lämpötila-anturin ja sen jälkeen lähti aina käymään mutta taas on alkanu vittuilemaan.. Ennen lähti aina kylmänä mutta nyt ei lähde aina kylmänäkään. Sen olen huomannut että käy selvästi liian rikkaalla.

Pakoputken pää on selvästi aina vähän märkänä ja se on semmonen että kylmänä käy vähän aikaa kuin unelma mutta pian alkaa jotenkin jännästi röpöttämään ja tuhnauttelemaan pakoputkesta. Koitin säätää ruiskusta sitä seosta siitä ilmanputsarikotelon kohdalta mutta ei tuntunut olevan mitään vaikutusta. Voisko mulla olla sitten sytytys liian aikasella?

Ammattikoulun opettaja kertoi että sillä oli kans Manta joskus ja samanlaista käyntivikaa ja myi sen sitten pois kun ei saanut vikaa selville.. Itse en aio niin helposti luovuttaa ;)
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Eikö kukaan osaa auttaa..? :( Mitä liikkeessä mahdettaisiin velottaa jos veisi tutkittavaksi vai huolivatko edes 30 vuotta vanhaa autoa? =)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Joskus kuvaavampi otsikko voi auttaa, muutin otsikkoa.
Vastaa Viestiin